Bezproblemowy DPF

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji FAP

Nie będziesz miał problemów z filtrem cząstek stałych, jeżeli będziesz odpowiednio eksploatował pojazd i wykonywał raz na jakiś czas regenerację podzespołu, aby nie stracił swoich parametrów i właściwości. Posiadanie sprawnego DPF jest niezwykle ważne, aby nikt nie doczepił się do Ciebie o poruszanie się pojazdem z zanieczyszczonym elementem tudzież usuniętym. Aby nie wystąpiły kłopoty z filtrem DPF, powinieneś od czasu do czasu porządnie rozgrzać silnik w celu wypalenia sadzy i zwracać uwagę na dodatki, które stosujesz oraz paliwo, jakie tankujesz.

Bezproblemowy DPF

1. Diesel bez DPF do miasta – zastrzeżenia

Dla ścisłości – jeżeli Twój pojazd fabrycznie nie posiada filtra cząstek stałych, nie musisz się o nic martwić, jednakże świadoma jazda z uszkodzonym podzespołem lub całkowicie usuniętym, jest już skrajnie nieodpowiedzialna. Po to wchodzą w życie kolejne normy emisji spalin z coraz to bardziej ograniczoną dopuszczalną ilością wydostawania się cząstek PM, aby użytkownicy diesli tego przestrzegali i nie przyczyniali się do zatruwania atmosfery. Oprócz tego grożą Ci konsekwencje prawne w postaci na przykład mandatu.

Co mam zrobić, gdy kupiłem auto bez DPF-a?

Jeżeli zostałeś poinformowany przez sprzedawcę, a mimo tego zdecydowałeś się na kupno tego pojazdu, to jak najszybciej powinieneś zwrócić się do serwisu o pomoc w zamontowaniu nowego filtra cząstek stałych. W przypadku, gdy poprzedni właściciel ukrył tę informację, możesz domagać się odszkodowania i odstąpić od umowy; a jeśli chcesz zatrzymać samochód, to, tak czy inaczej, musisz zadbać o ponowny montaż DPF.

1. Jakie samochody nie mają filtra cząstek stałych – odpowiadamy

Obowiązkowe wyposażenie układu wydechowego pojazdów z silnikiem wysokoprężnym przypada na rok 2006 wzwyż. Wszystkie inne samochody wyprodukowane przed 2006 rokiem nie muszą mieć tego podzespołu i też nikt nie pociągnie Cię do odpowiedzialności podczas kontroli Policji, czy podczas badania technicznego.

Diesel bez DPF – kopci – jak rozwiązać ten problem?

Przede wszystkim Twój wydech w samochodzie nie ma podzespołu, więc oczywiste jest, że znajduje się w jego wnętrzu ogromna ilość sadzy, stąd zaobserwowanie kopcenia. Takie nadmierne dymienie może również wystąpić, gdy masz stare auto i tego DPF-a fabrycznie nie było. Jednakże, jeśli pojazd jest stosunkowo nowy, a filtr został po prostu usunięty i widzisz, jak gęste czarne kłęby dymu wydobywają się z układu wydechowego, to wiedz, że jest bardzo źle. Rozwiązaniem będzie oczyszczenie układu wydechowego oraz ponowne wprowadzenie tego elementu.

Diesel bez DPF – kopci – jak rozwiązać ten problem?
Co o tym myślisz?

Komentarze

Michał
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtry cząstek stałych (DPF) są ważnym elementem układu oczyszczania spalin w samochodach diesla, jednak mogą one być problematyczne i generować koszty napraw. Aby uniknąć problemów z DPF, ważne jest, aby przestrzegać następujących zaleceń: Przestrzegać zalecanego przebiegu między wypaleniami filtra: Wiele samochodów posiada system, który automatycznie wypala filtr DPF, jednak w przypadku braku odpowiedniej jazdy, filtr może się zapchać. Regularnie wymieniać olej silnikowy: Zanieczyszczenia w oleju silnikowym mogą prowadzić do zatkania filtra DPF. Unikać jazdy na krótkich odcinkach: Jazda na krótkich odcinkach nie pozwala na wypalenie filtra DPF, co może prowadzić do jego zatkania. Regularnie kontrolować poziom AdBlue: W samochodach z systemem SCR, brak odpowiedniego poziomu AdBlue może prowadzić do zatkania filtra DPF. Jeśli jednak mimo przestrzegania tych zaleceń, masz problemy z DPF, ważne jest aby skontaktować się z mechanikiem, który przeprowadzi diagnostykę i znajdzie przyczynę problemu.
Witos_2@
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Ja dbam o moje autko tak jak tylko mogę i jeszcze nie miałem problemu z Dpf-em. Gdybym nie dbał, pewnie pojawiła by się kontrolka na desce rozdzielczej.
arbuzowy_pop
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Ja mam chyba szczęście do samochodów, bo nic nigdy do tej pory w nim nie szwankowały. DPF też jest całkowicie bezproblemowy, ale duże znaczenie ma jednak czyszczenie. Tego się trzymam :)
Tymon
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
A jest w ogóle coś takiego, jak bezproblemowy DPF xD? nie słyszałem xP Ale fakt jest faktem, jak w odpowiedni sposób użytkuje się DIesla, to na pewno mniejsze problemy.
Mateusz
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Można mieć bezproblemowego DPFA w samochodzie, tylko trzeba zadbać o prawidłową eksploatację pojazdu. Ja na bieżąco udrażniam DPF i nie mam żadnego problemu z jego pracą

Popularne wpisy