Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
By nie przedłużać dalszych poszukiwań odpowiedzi na pytanie, co daje wycięcie katalizatora w Dieslu, postanowiliśmy stworzyć ten artykuł, by w kilku słowach rozwiać wątpliwości. W świadomości wielu kierowców pokutuje przekonanie o tym, że reaktory katalityczne, czy też filtry cząstek stałych są rodzajem przeszkody i najlepszym wyjściem jest dowiedzieć się, jak przepchać katalizator, czy też po prostu usunąć podzespół. Na wielu forach internetowych znajdziemy porady zapewniające, że rura zamiast katalizatora 1.9 TDI jest najlepszym możliwym rozwiązaniem, które dodatkowo podnosi moc silnika i sprawia, że ten przestaje sprawiać wrażenie dławienia.
1. Wycięcie katalizatora a skutki
Naszą odpowiedzią na pytanie, co daje wycięcie katalizatora, jest po prostu brak katalizatora w fabrycznym wyposażeniu pojazdu, który nie spełnia warunków homologacji, czyli nie jest dopuszczony do legalnego poruszania się po drogach publicznych. W tym miejscu musimy zaznaczyć, że zabiegi tego typu nie powinny mieć miejsca, gdyż konsekwencje, jakimi jest podwyższona ilość rakotwórczych cząstek stałych w powietrzu, ponosimy wszyscy.
Jak przepchać katalizator - odpowiadamy
Warto jednak wiedzieć, że istnieje metoda pozwalająca na legalne i w pełni bezpieczne dla wszystkich odetkanie katalizatora, a jest nią czyszczenie katalizatora, pozwalające na przywrócenie fabrycznych przepływów niedrożnemu podzespołowi, który zacznie działać jak nowy. Zatem zapchany katalizator 1.9 TDI można i trzeba wyczyścić, a usunięcie podzespołu powinno być ostatecznością podyktowaną jedynie koniecznością spowodowaną przez uszkodzony wkład a jego następstwem nowy, czy używany, ale zregenerowany katalizator.
Komentarze