Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Zapchany filtr cząstek stałych może spowodować masę szkód, począwszy od pogorszenia się osiągów silnika, wzrostem ilości paliwa, co prowadzi do rozcieńczenia oleju silnikowego i utraty właściwości smarnych, zakończywszy na zatarciu jednostki napędowej. Ponadto nie tylko działanie silnika zostanie zaburzone, ale również praca innych podzespołów. Problem zaczyna pojawiać się wtedy, gdy właściciele swoich samochodów nieodpowiedzialnie podchodzą do narzuconych zaleceń przez producenta i lekceważą wszelkiego rodzaju usterki oraz konieczność udrożnienia zatkanych kanalików filtrujących DPF. Co więcej, poruszanie się autem, który ma niesprawny filtr DPF / katalizator, jest surowo zabronione i taki kierowca może ponieść poważne konsekwencje.
Jazda na zatkanym DPF - Zapchany DPF - czy można jeździć?
Absolutnie jazda z uszkodzonym lub całkowicie zanieczyszczonym filtrem cząstek stałych jest niemożliwa i nawet nie powinno się jej podejmować, ponieważ po pierwsze: stworzysz zagrożenie dla siebie i innych uczestników ruchu, po drugie: z Twojego układu wydechowego samochodu będzie wydostawać się gęsta smuga toksycznych spalin, a po trzecie: silnik w każdej chwili może przestać pracować. Poruszanie się takim autem jest dozwolone tylko w jednym przypadku, a chodzi mianowicie o procedurę wypalania filtra DPF z zalegającej w nim sadzy.
1. Objawy zapchanego filtra DPF - Zapchany DPF a turbina
Zanieczyszczony DPF negatywnie wpłynie na turbinę, zwłaszcza gdy silnik zaczyna tracić smarowanie, co w gruncie rzeczy prowadzi do tego samego w przypadku turbosprężarki. Bez odpowiedniego smarowania turbo nie może pracować dobrze. Jest to kolejny objaw niesprawnego filtra cząstek stałych. Dodatkowo można zaobserwować kłopoty ze świecami żarowymi, silnym kopceniem, nieutrzymaniem stałych, równych obrotów, możesz odczuwać szarpnięcia, pojawią się kody błędów, które odpowiadają za filtr DPF i silnik.
2. Co zrobić z zapchanym filtrem DPF? - Zapchany DPF - jak wyczyścić?
Zapchany filtr cząstek stałych musisz jak najszybciej wyczyścić i to bez żadnych wątpliwości. W tym celu najlepiej zgłosić się na regenerację do serwisu, w którym dysponują w swojej ofercie najskuteczniejszą metodą czyszczenia DPF, niezagrażającemu jego powłoce katalitycznej i wkładowi. Mowa o myciu hydrodynamicznym, dzięki któremu z wnętrza filtra cząstek stałych DPF wylewać się będzie wielki strumień bardzo brudnej wody.
3. Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka? - Jak samemu wyczyścić DPF?
Objawy zanieczyszczonego DPF zostały już wypisane, dlatego teraz odpowiemy Ci, dlaczego DPF się zatyka. Tak więc taka jest jego tendencja, ponieważ pracuje w ciężkich i dość brudnych warunkach. To w jego wnętrzu gromadzą się wszystkie osady, które po czasie należy usunąć, bo im jest ich więcej, tym szybciej filtr utraci swoje właściwości i nie będzie się już do niczego nadawać. Dużo piszemy na temat wypalania DPF i fachowego czyszczenia, ponieważ jest to niezwykle ważne, aby najbardziej, jak to możliwe, wydłużyć jego żywotność. Dodatkowo powinieneś wiedzieć, że nie zawsze wymagana jest od razu regeneracja w serwisie, wystarczy zakupić preparat i go zgodnie z instrukcją zaaplikować.
Komentarze