Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Popiół, który gromadzi się w filtrze DPF / FAP i GPF nie jest łatwy do usunięcia i nie można go rozpuścić żadnymi specyfikami, dlatego jedynym rozwiązaniem jest czyszczenie hydrodynamiczne tego podzespołu w ASO. Dzięki temu odzyska on utracone parametry i klient zauważy znaczącą poprawę w komforcie jazdy. Inne próby usunięcia popiołu z filtra cząstek stałych będą nieskuteczne, ponieważ nie pomogą ani środki stosowane w domowym użytkowaniu, jak na przykład czyszczenie DPF Kretem, ani popularne wypalanie podzespołu w piecu indukcyjnym. Spośród oferowanych przez serwisy metod tylko metoda wodna pod ciśnieniem pozwala pozbyć się w całości popiołu. Zatkany filtr DPF mocno wpływa na kondycje innych elementów, a także przez to, że posiadasz w układzie wydechowym niesprawny podzespół, to zanieczyszczanie środowiska ulega zwiększeniu.
1. Jak wyczyścić DPF domowym sposobem – preparaty do usunięcia sadzy
Już napisaliśmy, że z DPF- a popiół usuniesz wyłącznie poprzez potraktowanie go strumieniem wody pod odpowiednio dostosowanym ciśnieniem. Natomiast w przypadku usuwania sadzy, możesz bez problemu zakupić odpowiednie preparaty, które ułatwią jej odklejenie. Ogólnodostępne preparaty możesz znaleźć nie tylko stacjonarnie, ale również w sklepach internetowych i proponujemy zakupić np. K2 Cleaner czy Liqui Moly. Pamiętaj, że usuniesz tylko sadzę!
2. Czyszczenie DPF płynem do kominków – czy coś pomoże?
Niestety nie, ponieważ nie takie jest przeznaczenie tego preparatu, co więcej – jego zastosowanie może doprowadzić do uszkodzenia wkładu filtra cząstek stałych. Bądź pewien, że taki rodzaj samodzielnego oczyszczania nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Jeszcze raz chcemy podkreślić, że jeśli interesuje Cię wykonanie czyszczenia DPF bez demontażu, to musisz zastosować odpowiednie preparaty.
Jak sprawdzić ilość popiołu w DPF – udaj się w tym celu do serwisu
Zawartość popiołu w filtrze cząstek stałych sprawdzisz w serwisie przy pomocy testera diagnostycznego, który będzie obsługiwany przez pracownika. Jeśli okaże się, że filtr nadaje się już do regeneracji, ponieważ za dużo jest w nim popiołu, to proces ten zostanie przeprowadzony.
Stan filtra DPF w dużej mierze zależy od nas, dlatego nie wolno bagatelizować niepokojących objawów i jeśli pojawi się kontrolka wypalania DPF, podejmij się wypalania oraz od czasu do czasu umów się na regenerację podzespołu w serwisie.
Komentarze