Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Wszelkie próby ingerowania w układ wydechowy pojazdu w celu usunięcia filtra cząstek stałych są bardzo ryzykowne, bo w dalszym ciągu znajdują się kierowcy, który się tego podejmują i chyba nie zdają sobie sprawny z tego, co im grozi: właściciel Diesla może stracić prawo do prowadzenia auta, nie przejść badania technicznego, a także otrzyma wysoki mandat. Warto się więc zastanowić, czy faktycznie ten DPF tak bardzo Ci przeszkadza. Poza tym to nie jest tak, że wytniesz DPF i będziesz się bezkarnie poruszać po drodze, bo w każdej chwili może Cię złapać Policja. Problem z tym podzespołem załatwisz poprzez jego regenerację. Specjalistyczne oczyszczanie filtra DPF pozwoli mu się udrożnić w 100%, dzięki czemu odzyska parametry wraz z właściwościami. Usługa regeneracji w ASO raczej nie powinna przekroczyć 500 złotych, jednak zachęcamy do zapoznania się z indywidualnym cennikiem serwisu, który Cię interesuje.
Usuwanie DPF - czy warto wycinać filtr cząstek stałych? - Usunięcie DPF bez zmiany oprogramowania
Biorąc pod uwagę skutki, jakie grożą każdemu właścicielowi auta, wyposażonego w filtr cząstek stałych, którego chce się pozbyć, to absolutnie nie jest tego warte. Żaden kierowca nie chce stracić możliwości prowadzenia pojazdu i narazić się na wysokie koszty spłaty grzywny. Co gorsza, prędzej czy później wyda się, że brakuje tego podzespołu w układzie wydechowym i zostaniesz nakłoniony do jego ponownego zakupu i montażu. Jeżeli mimo wszystko zdecydujesz się na wycięcie DPF, to znajdź odpowiedni warsztat, który przeprowadzi dobrze tę usługę. Zdarzają się przypadki, że mechanik usunie podzespół i zapomni o wprowadzeniu zmian w oprogramowaniu sterownika silnika, a w konsekwencji to doprowadzi do uszkodzenia jednostki napędowej.
Wycinanie filtra DPF - Brak DPF a przegląd techniczny 2022
Jeśli układ wydechowy jest pozbawiony filtra cząstek stałych, odpowiedzialnego za ochronę środowiska, to pozytywny wynik z badania technicznego może stanąć pod znakiem zapytania. Wszystko zależy od diagnosty, który będzie sprawdzać Twój samochód. Ponadto pamiętaj, że niektóre Stacje Kontroli Pojazdów są wyposażone w odpowiedni sprzęt, weryfikujący obecność lub brak tego podzespołu na podstawie emisji spalin, dlatego jest duże ryzyko, że oszustwo się po prostu wyda.
Usuwanie filtra DPF – nie ma z tym problemu, ale jest spór - Wycięcie DPF 2022
Bez żadnego problemu znajdziesz serwis, w którym usuwane są filtry cząstek stałych, natomiast wypadałoby się w pierwszej kolejności zastanowić, czy ma to faktycznie sens. Po pierwsze: w końcu złapie Cię kontrola drogowa, po drugie: będziesz musiał zaryzykować i pojechać na przegląd techniczny auta i liczyć na cud, że uda Ci się go przejść bez większych kłopotów, po trzecie: jest duże prawdopodobieństwo utraty dowodu rejestracyjnego, a po czwarte: i tak będziesz musiał ponownie zamontować ten podzespół. Wszystko to wiąże się z bardzo wysokimi kosztami, a przecież Tobie chodzi o zaoszczędzenie pieniędzy, a nie o dodatkową inwestycję. Nie da się zaprzeczyć, że ryzyko jest spore, ale do Ciebie należy ostateczna decyzja. Pamiętaj jeszcze, że za regenerację DPF w ASO zapłacisz zaledwie kilkaset złotych, a za nowy podzespół kilka tysięcy złotych.
Komentarze