Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
1. Filtr cząstek stałych - Co to jest?
Co to jest filtr cząstek stałych, który pracuje w naszym samochodzie? Filtr cząstek stałych to mechaniczny filtr znajdujący się w układzie wydechowym samochodu. Filtr cząstek stałych ma za zadanie zmniejszanie emisji spalin (sadzy, tlenku węgla, tlenków azotu i siarki oraz metali ciężkich do atmosfery). Filtr cząstek stałych zbudowany jest z metalowego korpusu i ceramicznego wkładu. Wkład filtra cząstek stałych zbudowany jest na kształt plastra miodu, a jego konstrukcja wymusza filtrowanie spalin przez ceramikę. Węglik krzemu, z którego zbudowana jest ceramika, wzbogacony jest cząsteczkami platyny i tlenku ceru – ceryny.
Jak działa filtr DPF?
Filtr cząstek stałych mechanicznie wychwytuje cząstki stałe (zanieczyszczenia oparte na węglu) i zatrzymuje w swojej konstrukcji. Kanały wkładu filtra cząstek stałych są jednostronnie zaślepione, a przepływ wymuszony jest przez pory ceramiki, których światło jest znacznie mniejsze niż średnica cząstek stałych, przez co 99,9% zanieczyszczeń zatrzymywanych jest w konstrukcji filtra.
Komentarze