Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Filtr DPF to filtr samochodowy mający za zadanie oczyszczanie spalin z sadzy i tlenków metali ciężkich, tlenków siarki i tlenków azotu. Wykorzystywany głównie w samochodach z silnikiem diesla, znajduje również zastosowanie w samochodach benzynowych. Filtr DPF montowany jest w układach wydechowych, za katalizatorem, przed tłumikiem. Od 2006 roku (Euro 4) filtry DPF stały się popularne, od 2011 roku (Euro 5) filtry cząstek stałych DPF są typowe dla samochodów z silnikiem diesla, a od 2016 roku (Euro 6) filtry DPF są w zasadzie niezbędne do zachowania emisji spalin na dopuszczalnym poziomie.
Z czego zbudowany jest filtr cząstek stałych?
Filtr DPF to urządzenie zbudowane z odpornego na wysokie temperatury płaszcza, obudowy oraz z ceramicznego porowatego wkładu zbudowanego z węglika krzemu, oraz katalitycznych komponentów jak platyna czy tlenek ceru.
Komentarze