Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Tak naprawdę filtr cząstek stałych nie powinien być niczym innym zastępowany, jednak w przypadku podjęcia już decyzji o usunięciu tego podzespołu z układu wydechowego, umieszcza się emulator. Filtr DPF / FAP jest takim elementem, który musi znajdować się w aucie, ponieważ jego zadaniem jest oczyszczanie spalin ze szkodliwych cząstek PM, więc jego obecność i 100% sprawność jest konieczna. Niestety są też tacy, którzy nie tylko pozbywają się tego elementu ze swojego pojazdu, ale również oszukują poprzez pozostawienie atrapy, włożenie strumienicy albo myślenie, że katalizator przecież ma takie samo zadanie, więc całkowicie wystarczy i niepotrzebny jest do tego DPF. Prawdopodobnie większość ludzi nie wierzy w to, że takie poczynania są karalne, bo w świetle prawa katalizator oraz filtr cząstek stałych są jednymi z najważniejszych elementów wyposażających układ wydechowy aut z silnikiem wysokoprężnym, a nawet benzynowym.
Filtr cząstek stałych – usunąć, zastąpić czy wymienić? - Atrapa DPF
Filtr cząstek stałych może sprawiać problemy, jeśli Ty nie będziesz w odpowiedni sposób eksploatować pojazdu, zapomnisz o wypalaniu sadzy oraz o wykonaniu raz na jakiś czas dokładnej regeneracji chemicznej w ASO. Zaleca się, aby przynajmniej dwa razy w miesiącu podjąć się procedury wypalania głównie podczas dłuższych podróży i w takim miejscu, w którym będziesz miał możliwość rozpędzenia się i podniesienia obrotów. Dzięki temu wypalisz złogi sadzy i udrożnić filtr cząstek stałych. Regeneracja jest rozwiązaniem problemu i na pewno usuwanie DPF Ci nie pomoże i nie skończą się Twoje kłopoty z nim. Wymiana filtra DPF / FAP zachodzi, gdy Twój aktualny jest już w fatalnym stanie lub jeśli doszło do jego uszkodzenia; owszem jest to kosztowne, dlatego przestrzegamy przed jego zaniedbywaniem. Atrapa DPF nie jest również dobrze przyjmowana; po pierwsze: bardzo szybko można to sprawdzić, po drugie: jeśli zostanie takie oszustwo zweryfikowane, będziesz mieć poważne problemy.
Filtr cząstek stałych DPF - jest nową alternatywą w walce z tym powszechnym problemem - rura zamiast DPF - odpowiadamy
Montaż rury na miejsce filtra cząstek stałych jest też bardzo częstym pomysłem, ponieważ kierowcy są przekonani, że uda im się okłamać wszystkich dookoła i nikt nie będzie w stanie tego wykryć. Nic bardziej mylnego; pojedziesz na przegląd techniczny, na którym sprawdzą Twój pojazd wzdłuż i wszerz i bardzo szybko zauważą, że tego podzespołu nie ma. Nawet jeśli usuniesz filtr DPF, nie ominą Cię koszty związane z ponownym zamontowaniem tego elementu, więc dobra rada od nas dla Ciebie – zadbaj trochę o swój pojazd i od czasu do czasu poddaj czyszczeniu filtr cząstek stałych.
Co założyć zamiast DPF? - Czy zamiast DPF katalizator jest dobrym pomysłem?
Wiele osób twierdzi, że katalizator w zupełności wystarczy do oczyszczania spalin, więc po co trzymać dodatkowy podzespół, który tylko generuje Ci nowe koszty. Otóż tak to nie działa, ponieważ katalizator ma trochę inną funkcję do spełnienia tak samo, jak filtr DPF. Jeśli poczytasz więcej na ten temat w Internecie lub porozmawiasz z fachowcem, to sam się o tym przekonasz, dlatego odradzamy zastępować filtr cząstek stałych katalizatorem.
(Strumienica / katalizator) w filtrze cząstek stałych DPF / FAP - emulator zamiast DPF
Ani strumienica zamiast katalizatora, ani strumienica zamiast DPF, ani emulator DPF nie jest odpowiednią metodą. Masz zapchany filtr DPF? Oczyść go! Nieważne, czy to podczas przeglądu pojazdu, czy podczas kontroli przez Policję, i tak wyda się, że ilość emitowanych spalin jest zbyt duża w porównaniu do obowiązującej normy i zapłacisz tylko karę.
Komentarze