Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Co znajduje się w cząstkach stałych PM?
Korzystając w codziennym życiu z pojazdów, warto zdawać sobie sprawę, jakie cząstki stałe w spalinach się pojawiają, jakie mają znaczenie dla środowiska i zdrowia. Nowoczesne rozwiązania, choć przygotowane na spełnianie najwyższych norm, jeszcze długo nie będą używane przez większość konsumentów, a postęp technologiczny potrzebuje czasu, by wejść do codziennego użytkowania zwykłych ludzi. Cząstki stałe (PM), które można znaleźć w spalinach to substancje, które są w ciekłym lub stałym stanie skupienia, a są nimi: niespalony węgiel (sadza), związki azotu, związki siarki czy też węglowodory ciężkie różnego typu. Oprócz wyżej wymienionych, spaliny pochodzące z silnika wysokoprężnego Diesla zawierają także: Dwutlenek węgla (CO2), Tlenek węgla (CO), Węglowodory (HC) i Tlenki azotu (NOx). Wszystkie te nie są obojętne dla funkcjonowania środowiska, dlatego tak ważne jest, by jak najwięcej z nich nie dostało się do atmosfery.
Filtr cząstek stałych - czyszczenie w serwisie
Niestety, choć w teorii bezobsługowy, filtr cząstek stałych objawy zapchania wykazuje widoczne gołym okiem. W sytuacji takiej, jak dławienie silnika, przechodzenie w tryb awaryjny, czy zaświecenie się kontrolek DPF, czy nawet check engine są jednymi z objawów wskazujących na brak miejsca w podzespole, by zgromadzić kolejne osady. Najlepszym rozwiązaniem tych problemów jest szybka reakcja i próba podjęcia czyszczenia posiadanego podzespołu, wtedy kierowca nie będzie zaskoczony, że filtr cząstek stałych, cena, jaką może wynieść nowy element, jest tak wysoka. Dlatego warto odpowiednio wcześniej wiedzieć o możliwości, jaką jest profesjonalne czyszczenie filtra cząstek stałych w dedykowanej do tego celu maszynie, gwarantującej przywrócenie fabrycznych właściwości podzespołowi, który pozornie nie nadaje się do dalszego użytku. W naszej pracowni niejednokrotnie spotykaliśmy na swojej drodze podzespoły z uszkodzonym, czy przesuniętym wkładem, które miały zostać poddane utylizacji, ale nasi fachowcy naprawili je i właściciele z powodzeniem mogli zamontować je w aucie, a cały proces regeneracji i naprawy wyniósł ułamek ceny fabrycznie nowego podzespołu.
Komentarze