Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
1. DPF kopci na czarno - dlaczego?
Czarny, gęsty dym unoszący się z wydechu spowodowany jest dużą ilością sadzy w nim zgromadzonej. W przypadku nowszego modelu samochodu może to być spowodowane zużytym filtrem, jego zupełnym brakiem lub problemem z wtryskiwaczami, dlatego w razie jakichkolwiek wątpliwości warto od razu zgłosić się do mechanika w celu weryfikacji. Trzeba jednak brać pod uwagę, że jeśli Diesel kopci po wycięciu DPF, jest to reakcja normalna, gdyż spaliny od razu opuszczają pojazd bez wcześniejszego przebijania się przez monolit filtra. Oprócz objawu, jakim jest dymienie po usunięciu DPF, warto zdawać sobie sprawę z problemów, jakie ściąga na kierowcę decyzja o wycięciu filtra, dlatego najlepiej w ogóle nie brać tej możliwości pod uwagę. Najczęściej to po prostu zapchany DPF kopci, dlatego warto zwracać uwagę na inne objawy, które mogą świadczyć o takiej usterce.
Czy normalne jest kopcenie z układu wydechowego posiadając DPF?
Odpowiadając na pytanie o to, czy auto z DPF może kopcić, chcemy zaznaczyć, że jak najbardziej może, szczególnie gdy jest to starszy model, gdyż te mające mniej niż 5-7 lat nie powinny tak robić i każdy taki sygnał świadczy o nieprawidłowościach związanych z układem wtryskowym lub oczyszczania spalin właśnie. Po raz kolejny chcemy zaznaczyć, że w każdym wypadku, gdy tylko jakiekolwiek przesłanki martwią kierowcę, warto zgłosić się do mechanika, który sprawdzi samochód i podejmie dalsze działanie w kierunku zażegnania problemów. Warto zdawać sobie sprawę, że nawet jeśli filtr cząstek stałych czy wtryskiwacze zostaną sklasyfikowane jako niezdatne do dalszego użytku, to dobrze jest podjąć ostatnią próbę i oddać podzespoły tego typu do regeneracji w profesjonalnej pracowni, takiej, jak nasza. Niestety nie wszystkie tradycyjnie rozumiane warsztaty dysponują sprzętem, a może przede wszystkim wiedzą pozwalającą na to, by bezpiecznie przywrócić fabryczne właściwości podzespołom.
Popularne wpisy
Filtr DPF 1731 VW
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 1731 VW! ...
Komentarze