Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Filtr cząstek stałych jest drogim podzespołem, ponieważ wykonany jest z wytrzymałego materiału i dodatkowo w jego wkładzie znajdują się metale szlachetne, co wpływa na jego wartość. Filtr DPF znajdziesz w większości samochodów, w których zamontowano silniki wysokoprężne, natomiast filtr FAP montuje się w pojazdach francuskiego koncernu. Mimo że dla wielu właścicieli aut, posiadanie DPF/FAP jest kosztownym problemem, to niestety nie można się go pozbyć, ponieważ jest to nielegalne. Jednak nie wszyscy biorą pod uwagę, że dobrze wyczyszczony podzespół nie będzie przysparzać kłopotów, a co więcej polepszy osiągi silnika. Proponujemy więc zainwestować w regenerację filtra cząstek stałych, ponieważ przyniesie Ci to o wiele większe korzyści.
Filtr cząstek stałych DPF - zmora większości współczesnych diesli - DPF - w jakich samochodach go znajdziesz?
Filtr cząstek stałych DPF znajdziesz w pojazdach wyprodukowanych po 2006 roku z wysokoprężną jednostką napędową. Prawdą jest, że podzespół ten dla wielu kierowców jest sporym utrapieniem, choć ten problem można łatwo rozwiązać, poprzez regenerację tego elementu. Jeżeli DPF będzie na bieżąco udrażniany, to jego praca nie wpłynie negatywnie na działanie innych podzespołów, dlatego warto mieć to na uwadze.
Katalizator - dlaczego jest taki drogi? - Katalizator a DPF
Katalizator również jest dość kosztownym podzespołem, ponieważ w jego wkładzie także znajdują się drogocenne metale szlachetne. Ich wypłukanie (co może się tak zdarzyć, gdy podzespół jest niewłaściwie oczyszczany lub w przypadku całkowitego jego zużycia) może spowodować, że element ten straci na swojej wartości, ale w takiej sytuacji będzie konieczna jego wymiana, ponieważ nie spełnia on swojej zamierzonej funkcji. Nie myl reaktora katalitycznego z filtrem cząstek stałych, bo choć są do siebie podobne, tak ich rola jest zupełnie inna.
Filtr cząstek stałych - dlaczego się zapycha i czy można się go pozbyć? - Po czym poznać, że DPF jest zapchany?
Jeśli filtr cząstek stałych jest zapchany, to osiągi Twojego samochodu bardzo spadną, możesz zauważyć zwiększone spalanie, zapalą się kontrolki: DPF, „check engine”, a praca turbosprężarki również się pogorszy. To, że filtr DPF się zapycha, jest bardzo normalne, ponieważ jego praca polega na wyłapywaniu i dopalaniu szkodliwych cząstek PM, aby wydostawały się do atmosfery w jak najmniejszej ilości. Nawet jeśli pozbędziesz się DPF z samochodu, to i tak prędzej czy później będziesz musiał go ponownie zamontować, więc wygenerujesz sobie dodatkowo niepotrzebne koszty.
Komentarze