Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Filtr cząstek stałych wypala się z Twoją pomocą, jak tylko sterownik silnika otrzyma sygnał o osadzeniu się dużej ilości nagromadzonych zanieczyszczeń. Raz Ty musisz doprowadzić do samoregeneracji, a innym razem podczas jazdy kierowca odczuwa pewne oznaki, że DPF wszedł w stan oczyszczania. Z pewnością tej procedury przerwać nie możesz, ponieważ zaszkodzisz zarówno filtrowi, jak i silnikowi. Jeśli podejmujesz się regeneracji niezależnie od tego czy w trasie, czy na postoju, musisz pamiętać o dostosowaniu się do wskazówek, które ułatwią Ci cały proces. Ponadto wypalanie sadzy z filtra DPF jest jednym z kilku podstawowych zaleceń do spełnienia, ponieważ filtr, aby mógł pracować dobrze, powinien być na bieżąco udrażniany, aby zrobić miejsce nowym, toksycznym cząsteczkom stałym. Posiadanie zaś niesprawnego / zanieczyszczonego DPF może być powodem do poniesienia konsekwencji.
Wypalanie DPF. Jak przepalić filtr DPF? Czy do jego wypalania powinno dochodzić na postoju, czy raczej w czasie jazdy? - Kontrolka wypalania DPF
Zaraz po wyświetleniu się kontrolki wypalania DPF powinieneś podjąć działanie odnośnie samoregeneracji filtra cząstek stałych, gdyż dalsze poruszanie się autem z brudnym DPF-em może być niebezpieczne i dla Ciebie i dla środowiska. Jeżeli jesteś w trakcie podróży i masz do tego warunki, to rozpędź się, podnieś obroty i utrzymuj się w takim stanie jazdy przez kilkanaście minut, dopóki filtr nie zrobi się pusty. Nie mając możliwości do swobodnego oczyszczania DPF-a w trasie, możesz przeprowadzić regenerację postojową, mniej zalecaną z racji późniejszego zagrożenia, natomiast filtr DPF musi być w 100% przecież sprawny.
1. Wypalanie DPF w trakcie jazdy samochodem. Jak wypalić DPF? - Wypalanie DPF co 300 km
Pamiętaj, że domaganie się przez DPF wypalania po raptem 300 przejechanych kilometrach nie jest zdrowym objawem i warto byłoby sprawdzić przyczynę w ASO. Może się okazać, że filtr DPF jest już zużyty i potrzebna jest jego wymiana albo dokładniejsze oczyszczanie z zalegającego w nim także popiołu. Odnośnie wypalania DPF w terenie właściwie już pisaliśmy, więc powinieneś pamiętać, jak się do niego przygotować. Należy podkreślić jeszcze raz, że silnik możesz wyłączyć dopiero po całkowicie ukończonym procesie samooczyszczania filtra DPF.
2. Wypalanie DPF: objawy, montaż kontrolki wypalania filtra sadzy - Wypalanie DPF komputerem
Obserwuj sygnały, jakie wysyła Ci pojazd, bo możesz nawet nie zdawać sobie sprawy, kiedy DPF rozpoczął samooczyszczanie. Ta obserwacja jeszcze bardziej Ci się przyda, jeśli nie masz wbudowanej od początku kontrolki DPF, dlatego radzimy Ci ją jak najszybciej zamontować i najlepiej blisko lusterka, aby była w widocznym dla Ciebie miejscu. Jest to bardzo duże ułatwienie dla użytkowników aut. Decydując się na wypalanie DPF komputerowo, musisz zdawać sobie sprawę, że po tej usłudze wypadałoby wymienić filtr oleju z olejem silnikowym, aby nie rozcieńczyć jego właściwości nie do końca spalonym paliwem.
3. Wypalanie DPF - podczas jazdy w Audi
Nieważne czy jest to pojazd marki Audi, Fiat czy BMW, należy sumiennie dostosować się do nakazanych zaleceń, które pomogą Ci skutecznie pozbyć się osadów z wnętrza filtra DPF. Regeneracja pasywna byłaby najlepszym wyborem, ponieważ sadza wypaliłaby się naturalnie, bez zagrożenia rozcieńczenia oleju silnikowego dodatkowym paliwem. Pamiętaj o wyższych obrotach i o prędkości na takiej drodze, na której możesz bez problemu wcisnąć gaz i gdzie nie będziesz musiał się zatrzymywać.
Komentarze