Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Nie sama obecność filtra cząstek stałych zwiększa spalanie paliwa, co jego mocne zapchanie lub nawet destrukcja. Nie tylko filtr DPF ucierpi, ale także inne podzespoły, w tym silnik czy turbosprężarka. Tak więc, jeżeli nie chcesz więcej tankować i płacić, zadbaj o swój podzespół, wypalaj go i dokładnie wyczyść go z nagromadzonych osadów. Jeśli nadal będziesz ignorować podstawowe zalecenia, które są narzucone przez producenta Twojego samochodu, a do których Ty powinieneś się dostosowywać, poniesiesz bardzo duże koszty, związane, chociażby z awarią filtra cząstek stałych DPF. Każdy pojazd, który ma fabrycznie wmontowany filtr DPF lub FAP, musi być odpowiednio eksploatowany, aby na bieżąco były z niego usuwane osady oraz aby spaliny produkowane przez silnik były emitowane do atmosfery w dozwolonej ilości.
Jak czyszczenie filtrów DPF wpływa na zużycie paliwa? - Ile mocy zabiera DPF?
DPF zabierze moc osiągów silnika, jeżeli będzie doszczętnie zanieczyszczony i to nie powinno wzbudzać wielkiego zaskoczenia, zwłaszcza że obecność tego podzespołu zapisana jest w sterowniku jednostki napędowej. Sytuacja się zmieni i wróci wszystko do normy, jeżeli oddasz filtr cząstek stałych do serwisu na czyszczenie i pozwolisz mu za pomocą regeneracji odzyskać utracone parametry, co sprawiło, że filtr nie mógł pracować zgodnie ze swoim przeznaczeniem.
1. Czyszczenie filtrów DPF a zużycie paliwa - Usunięcie DPF a spalanie ON
Jak wygląda spalanie przy posiadaniu DPF w pojeździe? Niesprawny DPF może zwiększyć zużycie paliwa, ale na pewno jego pozbycie się nie wpłynie na polepszenie osiągów. Czysty filtr DPF nie będzie sprawiał kłopotów innym elementom wyposażającym Twoje auto.
2. Objawy zapchanego DPF. Problemów z filtrem sadzy można tanio uniknąć - DPF nie chce się wypalić
W przypadku, gdy stan filtra cząstek stałych jest bardzo zły lub gdy jest na tyle mocno zatkany, że nie może przyjąć nowych osadów, to podjęte próby wypalania mogą być nieowocne. W takiej sytuacji należy jak najszybciej udać się do serwisu w celu kontroli. Jeżeli DPF-a nie da się uratować, to z reguły będzie potrzebna wymiana podzespołu. Reakcja na jakiekolwiek wystąpienie objawów związanych z potencjalnie zużytym podzespołem powinna być natychmiastowa, tak więc spadek mocy silnika, problem z turbosprężarką, kontrolka DPF, szarpania, kopcenie z układu wydechowego i wiele innych mogą świadczyć o zanieczyszczonym filtrze DPF.
3. Na ratunek silnikowi Diesla - usuwanie DPF w praktyce - Zapchany filtr DPF - czy można jeździć?
Będąc w trakcie wykonywania procedury wypalania, nie możesz jej przerwać, dopóki DPF nie zostanie całkowicie udrożniony, natomiast bezcelowa jazda z zanieczyszczonym filtrem cząstek stałych jest niedozwolona. Wbrew niekiedy pozytywnym opiniom na temat usuwania filtra cząstek stałych, nie zalecalibyśmy tak ryzykować, ponieważ możesz bez problemu znaleźć inne sposoby, jak poradzić sobie z filtrem cząstek stałych.
Komentarze