Subpage photo

Czy FAP jest w benzynie? - Dowiesz się tego teraz!

Oceń: / Aktualna ocena: 5.00
Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
Stan - dostępne
Serwis regeneracji DPF, FAP, KAT
Zadzwoń +48 725 803 803 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
W naszej ofercie znajdziesz filtry DPF, FAP oraz katalizatory:
  • nowe
  • regenerowane na wymianę
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Nie, filtr cząstek stałych FAP nie jest montowany w pojazdach z benzynową jednostką napędową. Dużo osób określa filtr cząstek stałych GPF DPF-em lub FAP-em, co jest błędne. Można więc spotkać się z zapytaniami od zainteresowanych typu: DPF w benzynie - od kiedy jest montowany, FAP w benzynie – jak eksploatować oraz jak wygląda wypalanie DPF w benzynie? Pamiętaj, że choć filtr cząstek stałych DPF, FAP i GPF w samochodach mają takie samo zadanie, to dwa pierwsze rodzaje są przeznaczone dla silników Diesla, a GPF dla benzyny. Na pewno zachodzi między nimi różnica w eksploatacji, która według masowej opinii jest prostsza w pojazdach z GPF. Pamiętaj także o tym, że za usunięcie filtra GPF również grożą Ci poważne konsekwencje prawne.

W jakich silnikach benzynowych jest DPF?

W jakich silnikach benzynowych jest DPF?

Filtr cząstek stałych GPF spotyka się w silnikach 1.0, 1.5 TSI z grupy Volkswagena, 1.2 PureTech PSA i 1.3 TCe od Renault. Wymienione jednostki napędowe są bardzo popularne, dlatego z roku na rok jeszcze więcej samochodów będzie wyposażonych w ten podzespół. Mimo tego, że filtr cząstek stałych DPF / FAP i GPF mają takie samo zadanie, to nie wolno ich ze sobą mylić i nazywać GPF DPF-em czy FAP-em. Zarówno filtr DPF, jak i FAP są przeznaczone dla silników wysokoprężnych. GPF w benzynie montuje się w pojazdach od 2017 rok, więc jest stosunkowo nowy.

Czy GPF się wypala?

Filtr cząstek stałych GPF tak naprawdę wypala się niezauważalnie podczas jazdy. Nie jest on tak kłopotliwy w eksploatacji, co filtr DPF. Warto też zwrócić uwagę, że filtr GPF w benzynie nie zapycha się, jak to ma miejsce w silnikach Diesla i oczyszcza się znacznie szybciej. Szacuje się, że przy codziennym użytkowaniu samochodu w mieście, samooczyszczanie GPF odbywa się bez pomocy kierowcy co 10-15 tysięcy kilometrów. Co więcej, benzynowa odmiana filtra cząstek stałych nie wymaga zastosowania wspomagaczy (np. Adblue lub Eolys), które miałyby ułatwić przeprowadzenie procesu wypalania.

Jak się nazywa DPF w benzynie?

Przede wszystkim w silnikach benzynowych nie ma filtrów DPF. W benzynowej jednostce napędowej montuje się filtr GPF, którego zasada działania jest identyczna, jak w wysokoprężnych jednostkach napędowych. Tak więc jego zadaniem jest wyłapywać szkodliwe cząstki stałe i nie pozwolić im wydostać się do atmosfery. Jeśli chodzi o filtr cząstek stałych w benzynie i opinie na jego temat, to jak na razie są one pozytywne. Według producentów filtr GPF będzie mniej problematyczny w porównaniu do DPF lub FAP.

Komentarze

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Ostatnio dodane.

Jak wyczyścić filtr DPF bez demontażu?- Czy to dobry pomysł?

Filtr DPF możemy wyczyścić bez jego wcześniejszego demontażu, samodzielnie, w warunkach domowych za pomocą odpowiednich preparatów takich jak: Liqui Moly, K2 DPF Cleaner, Forch Zmywacz DPF itp....

Czytaj więcej

Ile trwa regeneracja katalizatora?- sprawdź!

Profesjonalna regeneracja katalizatora w serwisie samochodowym niezależnie od wybranej metody, zazwyczaj zajmuje jeden dzień roboczy....

Czytaj więcej

Co robi katalizator w samochodzie?- sprawdźmy!

Katalizator w samochodzie redukuje poziom szkodliwych składników spalin emitowanych przez pojazd do środowiska....

Czytaj więcej

Po jakim przebiegu należy wymienić katalizator?- warto wiedzieć!

Producenci szacowany przebieg, po którym należy wymienić katalizator określają na 80-100 tysięcy kilometrów....

Czytaj więcej

Jak wygląda proces czyszczenia DPF?- sprawdźmy to!

Profesjonalny proces czyszczenia filtra zazwyczaj rozpoczyna się standardową procedurą, jaką jest wykonanie oględzin i ocena stanu technicznego, natomiast dalszy proces czyszczenia filtra DPF uzależniony jest od metody, jaką będzie ono wykonywane. ...

Czytaj więcej

Co powoduje zapychanie filtra DPF?- sprawdźmy to!

Zapchanie filtra DPF powoduje głównie zbyt duże nagromadzenie się w jego przestrzeni popiołu, który powstaje podczas procesu spalania sadzy. ...

Czytaj więcej

Jakie są objawy zapchanego katalizatora?- na co uważać?

Objawami zapchanego katalizatora są najczęściej: • problem z rozruchem silnika, • brak mocy, • nierównomierne obroty, • zwolnione wchodzenie na wysokie obroty, • wzrost spalania. ...

Czytaj więcej

Jak długo działa katalizator?- sprawdź!

Katalizator przy odpowiednim jego użytkowaniu oraz przestrzeganiu zaleceń jak zapewniają producenci, jest w stanie wytrzymać od 200 do nawet 300 tysięcy kilometrów. ...

Czytaj więcej
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.