Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Jazda z uszkodzonym filtrem cząstek stałych znajdującym się w samochodzie jest zabroniona, ponieważ nie tylko środowisko na tym ucierpi, ale także istnieje zagrożenie na drodze, spowodowane tym, że niesprawny DPF może przyczynić się do uszkodzenia elementów silnika. Filtr DPF, który jest wadliwy, nie spełnia określonej funkcji, dlatego też powinieneś udać się do serwisu już na samym początku, gdy tylko zaobserwowałeś jakieś niepokojące objawy związane z tym podzespołem. Każdy kierowca powinien pamiętać, że DPF wymaga bieżącego oczyszczania z sadzy oraz należy przeprowadzić jego dogłębną regenerację w serwisie, aby przywrócić jego utracone parametry. Dzięki temu filtr cząstek stałych popracuje w Twoim pojeździe jeszcze dużo czasu. Wiedz również, że zakup tego elementu nie będzie tani, a dodatkowo należy doliczyć sobie inne koszty związane z montażem DPF.
Objawy zapchanego filtra DPF - Jak samemu wyczyścić DPF?
Jeżeli filtr cząstek stałych nie jest jeszcze bardzo mocno zapchany, to masz możliwość samodzielnie wyczyścić wnętrze podzespołu specjalnie dedykowanym do tego preparatem. Na początku jednak zapoznaj się ze wskazówkami, które znajdziesz w instrukcji obsługi i podejmij się wprowadzenia chemicznej substancji do filtra DPF. Objawami zatkanego DPF są: spadek osiągów, zwiększone spalanie ON, brak możliwości utrzymania stałych obrotów, problem z przyspieszaniem, z układu wydechowego wydostaje się smuga dymu, mogą zaświecić się kontrolki oraz pojawić się kody błędów zapisane w sterowniku silnika.
Co zrobić, kiedy zapali się kontrolka filtra DPF? - Ile trwa wypalanie DPF na postoju?
Gdy zapali się kontrolka filtra cząstek stałych, to najlepiej by było zainicjować procedurę wypalania, np. wyjeżdżając na autostradę bądź na inną drogę szybkiego ruchu, aby samoregeneracja filtra DPF przebiegła pomyślnie. Jeżeli jednak nie masz warunków do tego, to podejmij się wypalania na postoju i pamiętaj, że będziesz musiał poświecić około 30 minut, aby sadza w pełni wydaliła się z wnętrza DPF.
Filtr cząstek stałych - dlaczego się zapycha i czy można się go pozbyć? - Pierwsze objawy zapchanego DPF
Nie zlekceważ pierwszych objawów świadczących o zatkanym filtrze cząstek stałych, ponieważ mogą się przerodzić w poważniejsze i kosztowne dla Ciebie i Twojego pojazdu problemy. Filtr DPF będzie się zapychać i jest to całkowicie normalne, natomiast Ty musisz o niego zadbać i na bieżąco udrażniać jego zatkane kanaliki filtrujące, aby nie utracił swoich właściwości. Co więcej, jest to podzespół, którego nie wolno się pozbyć, ponieważ grożą poważne konsekwencje.
Komentarze