Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Filtra cząstek stałych nie wolno usuwać z układu wydechowego pojazdu, wyposażonego w wysokoprężną jednostkę napędową. Jazda samochodem bez podzespołu, który ma za zadanie oczyszczać spaliny z toksycznych cząstek stałych, jest karalne. DPF już od ponad 20 lat jest montowany w autach, dlatego głośno się mówi o przestrzeganiu zasad ich prawidłowej eksploatacji. Ma to ogromne znaczenie, ponieważ uda Ci się przez to utrzymać podzespół na długo w bardzo dobrym stanie. Pamiętaj zatem o jego regeneracji w serwisie oraz wypalaniu filtra DPF, który po pewnym czasie utraci swoją drożność wskutek nagromadzenia się w jego wnętrzu sadzy oraz popiołu. Dobór skutecznej metody oczyszczania pozwoli odzyskać utracone parametry i wszystko to za wydane niecałe 500 złotych.
Nowoczesny Diesel - czy i jak usunąć z niego filtr DPF? - Usunięcie DPF - zalet
Nietrudno znaleźć odpowiednie warsztaty samochodowe, w których wycinane / wyłączane są filtry cząstek stałych. Sytuacja robi się nieco bardziej skomplikowana, jeśli wczytamy się w Prawo o ruchu drogowym. Niestety nie będzie to przez nie dobrze przyjęte i za podjęcie decyzji o trwałe usunięcie DPF poniósłbyś konsekwencje. Wbrew powszechnym opiniom, pozbycie się filtra DPF nie zwiększy mocy i nie zmniejszy kosztów utrzymania auta (chyba że na początku, dopóki nie wyda się, że brakuje w nim podzespołu), tak więc w naszej ocenie nie ma z tego żadnych uzasadnionych zalet.
Czy można wymontować filtr DPF w samochodzie? - Wycięcie DPF - skutki
Za wymontowanie filtra cząstek stałych nikt Ci nic nie zrobi, ale za jazdę samochodem, w którym brakuje tego podzespołu już tak. Takiemu kierowcy grozi, chociażby nieprzejście przeglądu technicznego pojazdu, kara grzywny i utrata dowodu rejestracyjnego. Innym rozwiązaniem tej sytuacji jest zadbanie o podzespół umieszczany w pojazdach z Dieslem. Wypalanie DPF raz w tygodniu i czyszczenie raz w roku w serwisie pozwoli przedłużyć jego żywotność. Przypominamy, że regeneracja jest o wiele tańsza niż wycinanie tego elementu i wprowadzeniu zmian w oprogramowaniu. Ponadto warto być świadomym tego, że możesz także zostać zmuszony do ponownego montażu filtra DPF, zatem łącznie kosztowałoby Cię to nawet kilka tysięcy złotych.
Jakie objawy zapchanego DPF? Jak uniknąć zapchania filtra cząstek stałych? - Usuwanie DPF ze sterownika
Żywotność filtra cząstek stałych jest zależna od Ciebie i od tego, jak o niego dbasz zgodnie z zasadami eksploatacji. Przedstawimy Ci 5 kluczowych patentów, jak uchronić się przed problemami z DPF: staraj się jeździć również poza miastem, ponieważ podzespół musi mieć warunki do wypalania, stosuj dodatki do paliwa typu K2 DPF, ponieważ pomogą Ci w wypalaniu sadzy. Jeżeli Twoje auto ma filtr FAP, to absolutnie nie możesz zapomnieć o uzupełnianiu płynu katalitycznego, ponieważ uszkodzisz silnik. Wszelkie niepokojące objawy jak na przykład: spadek osiągów, zwiększone zużycie paliwa tudzież nierówna praca silnika mogą świadczyć o zanieczyszczonym filtrze DPF, dlatego bez zastanowienia powinieneś dopuścić do samooczyszczania tego podzespołu (najlepiej w trasie). Ponadto wymieniaj częściej olej silnikowy. Pod żadnym pozorem nie pozbywaj się z auta filtra cząstek stałych. Nie wycinaj go ani nie wyłączaj ze sterownika jednostki napędowej, ponieważ sobie zaszkodzisz.
Komentarze