Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Wypalanie filtra cząstek stałych na postoju jest możliwe, natomiast trzeba pamiętać, że nie jest to polecana metoda regeneracji. A polega ona na tym, że kierowca ma obowiązek zaparkować pojazd z dala od ludzi, podniesienie obrotów (min. 2500, max. 3500 na minutę) i utrzymanie ich na kilkanaście minut. Sterownik sinika w tym czasie poda nową dawkę paliwa, która rozgrzeje spaliny, aby wypalić zalegającą sadzę. W tym miejscu należy podkreślić, że istnieje ryzyko dostania się niespalonego w całości paliwa do oleju silnikowego, co prowadzi do jego rozcieńczenia i utraty odpowiednich właściwości smarnych. Zaleca się więc po każdym wypalaniu postojowym wymienić od razu filtr oleju z tym olejem.
Jak i kiedy wymusić wypalanie DPF? - Kiedy wypala się DPF?
Powinieneś wymusić wypalanie filtra cząstek stałych w momencie wyświetlenia się komunikatu. W tym momencie musisz kontynuować jazdę albo rozpocząć samoregenerację DPF na postoju. Proponujemy jednak wykonać cały proces czyszczenia w trasie, gdyż sadza ma możliwość wypalania w sposób naturalny. Przede wszystkim nie bagatelizuj kontrolki filtra DPF, ponieważ większym prawdopodobieństwem jest uratowanie tego podzespołu na samym początku po rozpoznaniu pierwszych objawów, niż później, kiedy to dodatkowo wystąpią usterki jeszcze w innych elementach.
Wypalanie DPF. Jak przepalić filtr DPF? Czy do jego wypalania powinno dochodzić na postoju, czy raczej w czasie jazdy? - Ile wypala się DPF na postoju?
Wypalanie filtra cząstek stałych może być wykonane na dwa sposoby: podczas jazdy oraz na postoju. Naturalnym i najlepszym rozwiązaniem jest wypalanie DPF w trasie, ponieważ łatwiej osiągnąć spalinom pożądaną temperaturę, która jest niezbędna do wypalenia sadzy. Poza tym czasami nawet kierowca nie wie, że jadąc autostradą, doszło do wydalenia zanieczyszczeń z tego podzespołu. Jeśli zaś chodzi o samoregenerację filtra DPF na postoju, to jak najbardziej możesz ją wykonywać, ale staraj się nie robić tego zbyt często, ponieważ ona bardzo obciąża silnik. Czas trwania wypalania podzespołu wynosi do ok. 30 minut.
Komputerowe wypalanie DPF – zalety i wady - Wypalanie DPF - jakie obroty?
Na pewno zaletą komputerowego wypalania DPF jest niski koszt usługi i to, że nie musisz samodzielnie wszczynać tego procesu. Niestety więcej jest wad, ponieważ, po pierwsze: może grozić pożarem, po drugie: z filtra DPF pozbędziemy się jedynie sadzy, a po trzecie: koniecznie musisz wymienić filtr oleju wraz z olejem silnikowym, bo w przeciwnym razie jednostka napędowa utraci swoje właściwości i spowoduje to nawet jej zatarcie. Przy wypalaniu filtra cząstek stałych niezbędne jest podniesienie obrotów, który mogą wynosić od 2500 do 3500 na minutę i o tym też warto pamiętać.
Komentarze