Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Jak najbardziej wypalanie sadzy z filtra cząstek stałych na postoju jest możliwe, a nawet konieczne, jeżeli zależy Ci na dobrej pracy podzespołu. Jedyne zastrzeżenia odnośnie tej metody są takie, że nie powinno się jej powielać za każdym razem, ponieważ w pewnym momencie silnik może się zatrzeć z powodu utraty właściwości smarnych. Tak się może wydarzyć, jeśli po każdym przeprowadzeniu wypalania postojowego resztki dodatkowej ropy dostaną się do oleju silnikowego, rozcieńczając go. Pamiętaj, że wcale tak się nie musi wydarzyć, wystarczy, że będziesz korzystał z tego sposobu wypalania raz na jakiś czas i skupisz się na bardziej naturalnej formie pozbycia się sadzy.
1. Poznaj szczegóły wypalania sadzy z DPF metodą postojową
Najpierw skup się na miejscu parkingowym, na którym zostawisz samochód, dopiero później włącz silnik i podnieś obroty, aby sterownik dostał sygnał o zainicjowaniu wypalania i dzięki temu poda nową porcję ropy, która podniesie temperaturę spalin w układzie wydechowym. Poczekaj kilkanaście minut, aby sadza w pełni się wypaliła. Jeśli zastanawiasz się nad wypalaniem na postoju, możesz je wykonać, ale pamiętaj o natychmiastowej wymianie oleju wraz z filtrem oleju silnikowego.
2. Wypalanie DPF, jakie obroty będą wystarczające do wypalenia zanieczyszczeń?
Początkowo zapoznaj się z indywidualnymi zaleceniami dopasowanymi do Twojego pojazdu i dowiesz się, jakie obroty będą wystarczające. Zazwyczaj wystarczająca wysokość obrotów to około 3,5 tysięcy na minutę w przypadku filtra DPF / FAP, jednakże, gdy posiadasz GPF w benzynie, to wtedy wysokość obrotów może wynosić 2,5 tysięcy.
3. Kiedy wypala się DPF – odpowiadamy
Filtr cząstek stałych wypala się w momencie, gdy w jego wnętrzu znajduje się bardzo duża ilość osadów. W większości przypadków, jeśli kierowcy nie są w stanie rozpoznać zapchanego wydechu, z pomocą przyjdzie kontrolka wypalania DPF, która da w ten sposób sygnał do wykonania procedury wypalania DPF w Toyocie oraz w innych samochodach.
Wypalanie DPF i objawy tego procesu
Podczas jazdy nagle może wyświetlić się kontrolka odpowiedzialna za DPF, możesz odczuć nagły zwiększony pobór paliwa, kopcenie z układu wydechowego oraz bardzo mocny zapach spalin.
Dodatkowo zwiększają się obroty.
Komentarze