Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Zamiast pytać o to, czy można zregenerować katalizator, zapytaj lepiej o wskazówkę, gdzie zregenerować ten podzespół, ponieważ jest to jak najbardziej możliwe, ponadto cała procedura jest w pełni bezpieczna dla delikatnej struktury wewnętrznej katalizatora samochodowego. Regeneracja określana też często jako czyszczenie katalizatora, może zostać przeprowadzona chociażby z zastosowaniem metody hydrodynamicznej, o której nieco więcej napiszemy w kolejnych częściach niniejszego opracowania. Zamiast tracić czas na poszukiwanie instruktaży dotyczących tego, jak samemu zregenerować katalizator, sprawdź, jak robi to największa firma w kraju!
Kiedy należy wyczyścić katalizator samochodowy?
Jakie przesłanki przemawiają za tym, żeby przeprowadzić czyszczenie katalizatora w Dieslu bądź w silniku benzynowym? Niewątpliwie za bardzo jasne i oczywiste wskazówki należy uznać pierwsze objawy zablokowania drożności katalizatora. Nie warto kontynuować jazdy autem, w którym ten podzespół nie działa w pełni sprawne, ponieważ w końcu przyjdzie taki moment, gdy samochodu po prostu nie da się uruchomić. Równie nierozsądna jest jazda bez katalizatora, podczas której nie tylko narażamy się na konsekwencje prawne oraz brak możliwości uzyskania pozytywnego wyniku przeglądu technicznego, ale przede wszystkim na wdychanie szkodliwych substancji stężonych w dużej ilości w spalinach. Jeżeli nie jesteś w grupie osób wyznających ze smutkiem często słyszane przez nas zdanie „Kupiłem auto bez katalizatora, co teraz?!”, warto dołożyć starań, aby katalizator w Twoim samochodzie funkcjonował przez maksymalnie długi czas. O czyszczeniu reaktora katalitycznego warto pomyśleć, gdy podczas jazdy samochodem odczuwalne są specyficzne drgania pojazdu, a podczas pracy silnika na biegu jałowym można usłyszeć i odczuć dysharmonię. Regeneracja katalizatora (benzyna, Diesel) jest koniecznością także wówczas, gdy samochód o wiele gorzej przyspiesza, nie wykazuje oczekiwanej mocy i dynamiki. Innym typowym dla problemów z katalizatorem samochodowym objawem są nasilające się problemy z rozruchem. Jeżeli diagnozujesz w swoim aucie tego typu objawy, nie wahaj się ani chwili, ponieważ mogą to być ostatnie momenty na regenerację, czyli na specjalistyczne, bazujące na dedykowanych maszynach i preparatach czyszczenie katalizatora. YouTube współcześnie jest kopalnią wiedzy z zakresu rozmaitych dziedzin, w tym mechaniki samochodowej, jednakże sugerujemy, aby nie wzorować się na całkowicie amatorskich filmikach, na których prezentowane jest czyszczenie katalizatora Kretem czy też niebezpieczne sposoby na to, jak przepalić katalizator w piecu. Najskuteczniej będzie umówić się w serwisie na realizację coraz bardziej popularnej usługi, jaką jest regeneracja katalizatora – opinie Klientów naszego autoryzowanego serwisu regeneracji filtrów cząstek stałych i katalizatorów DPF/FAP mówią same za siebie. Warto także zapoznać się z cennikiem naszych usług, ponieważ wiele osób nie wiedząc, ile kosztuje czyszczenie katalizatora w serwisie, odrzuca tę opcję na wstępie, obawiając się wysokich, liczonych w tysiącach złotych kosztów. Konieczna jest aktualizacja wiedzy wielu osób w tym zakresie, ponieważ specjalistyczne czyszczenie katalizatora bądź filtra cząstek stałych metodą hydrodynamiczną można przeprowadzić już w cenie kilkuset złotych, co stanowi przecież niewielki ułamek kosztów zakupu fabrycznie nowego katalizatora.
Nie decyduj się na wycięcie katalizatora samochodowego!
Skąd funkcjonariusze Policji podczas rutynowej kontroli drogowej wiedzą, że podstawą do nałożenia mandatu karnego na kierowcę jest właśnie wycięty katalizator? Objawy nie są możliwe do stwierdzenia w ciągu kilku minut, ale nie w tym rzecz. O braku katalizatora funkcjonariuszy poinformuje wynik pomiaru jakości spalin i właśnie to kryterium stanie się przesłanką do zastosowania określonych sankcji prawnych. Wiele osób myśli, że wycięcie katalizatora z samochodu to panaceum na wszelkie kłopoty ze strony układu wydechowego, a także sposób na zarobek związany z możliwością sprzedaży katalizatora na skupie, jednakże realia nie przedstawiają się tak kolorowo. Nie jeden przegląd bez katalizatora 2020 zakończył się uzyskaniem negatywnego wyniku i koniecznością ponoszenia przez kierowcę kosztów zakupu, montażu i adaptacji nowego podzespołu i wszystko wskazuje na to, że rok 2021 będzie co najmniej tak samo rygorystyczny. Problem, któremu chcemy przeciwdziałać – brak katalizatora i skutki tej sytuacji powinny być znane każdemu współczesnemu kierowcy. Oprócz kosztów oraz czasu poświęconego na konieczny ponowny montaż podzespołu, warto mieć na uwadze, że samochód pozbawiony katalizatora to poważne źródło bardzo szkodliwych zanieczyszczeń. Mamy nadzieję, że nie będziesz miał już wątpliwości co do tego, czy można jeździć bez katalizatora i odrzucisz pomysł usuwania tego istotnego elementu w układzie wydechowym. Problemy z katalizatorami można rozwiązać w o wiele lepszy i bardziej konstruktywny sposób, a mianowicie za pomocą regeneracji. Przeprowadzone w ten sposób czyszczenie katalizatora forum zmotoryzowanych ocenia bardzo dobrze, podkreślając, że nie jest to duży wydatek. Zgodnie z założeniami, jakimi odznacza się proces regeneracji, regenerowanemu podzespołowi należy przywrócić parametry maksymalnie zbliżone do fabrycznych. Dokładnie tak jest z katalizatorami, które regenerujemy w Bosch Service Pawlik – dzięki czyszczeniu ich z użyciem mieszanki wody i detergentu w odpowiedniej temperaturze, odzyskujemy do 99% ich przepustowości. W autoryzowanym serwisie możliwa jest także naprawa katalizatora, cena której jest już precyzowana po przeprowadzeniu diagnostyki. Skoro katalizatory, czyli reaktory katalityczne można w niskiej cenie i w ciągu jednego dnia z powodzeniem regenerować, warto skorzystać z tej opcji. Daje to kierowcy możliwość poruszania się samochodem spełniającym ściśle określone normy czystości spalin, a nam wszystkim – możliwość oddychania czystszym powietrzem. Nie daj się zwieść pozornym zyskom, o których zapewniają wątpliwej renomy mechanicy zajmujący się usuwaniem katalizatora lub filtra DPF/FAP – korzyści te będą pozorne i szybko zostaną wyparte przez narastające problemy, z jakimi wiąże się brak katalizatora lub obecność niesprawnego katalizatora w pojeździe.
Komentarze