Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dobór odpowiedniej metody regeneracji filtra cząstek stałych pozwoli przywrócić mu 100% sprawności i zaoszczędzić pieniądze, ponieważ nie ma potrzeby jego wymieniania, zatem usługa ta (najlepiej wykonywana w serwisie) jest opłacalna. Już od wielu lat użytkownicy swoich pojazdów z silnikami diesla narzekają na ten podzespół, twierdząc, że przez niego powstaje masa innych usterek. Może tak się dziać, jeżeli nie dba się dobrze o DPF. Poza tym auta z wysokoprężną jednostką napędową wymagają długich przejażdżek, aby umożliwić filtrowi DPF wypalanie. Tak więc, jeśli ten element układu wydechowego jest na bieżąco udrażniany i dodatkowo użytkownik swojego samochodu stosuje się do pozostałych zaleceń od producenta, to kłopotów z filtrem cząstek stałych (lub podzespołami, które współpracują z DPF) nie ma albo pojawiają się niezwykle rzadko.
Filtr DPF nowy, używany czy regenerowany? - Ile wytrzymuje DPF?
Przy właściwym użytkowaniu pojazdów z silnikami wysokoprężnymi taki filtr cząstek stałych mógłby wytrzymać od 200 do 250 tysięcy kilometrów. W rzeczywistości jednak już pierwsze problemy pojawiają się po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów, a jest to spowodowane tym, że właściciele swoich samochodów zapominają o wypalaniu sadzy z filtra DPF albo jest im obojętne, jaki rodzaj paliwa trafia do baku i z jakich stacji go kupują. Podzespół ten nie należy do najtańszych, więc jeśli doprowadzisz do jego uszkodzenia, to masz prawo zakupić używany element, regenerowany tudzież fabrycznie nowy. Najmniej jednak polecany jest używany filtr DPF, bo o ile faktycznie jego cena jest atrakcyjna, tak jego potencjalnie długa żywotność jest bardzo wątpliwa. W ASO można nabyć regenerowane filtry cząstek stałych, których stuprocentowa sprawność jest potwierdzona protokołem, a ich cena nie jest zawyżona. Jeżeli nie chcesz kupować nowego podzespołu, to zwracaj uwagę na źródło pochodzenia zarówno używanego, jak i regenerowanego filtra DPF, aby uniknąć dodatkowych wizyt w serwisie i ponownych kosztów wymiany.
6 powodów, dla których warto wykonać regenerację DPF w profesjonalnym warsztacie samochodowym - Regeneracja DPF - na ile starcza?
Jeżeli zdecydujesz się na regenerację filtra cząstek stałych w serwisie, to zostanie usunięty w całości popiół i sadza. Podzespół ten wcześniej zostanie dobrze zdiagnozowany i na tej podstawie dobrana będzie metoda oczyszczania. Jeśli DPF miałby być wypalany w trybie serwisowym, to pracownik stopniowo będzie zwiększać temperaturę w taki sposób, aby nie doszło do uszkodzenia monolitu (ani zbyt szybkie schłodzenie, ani zbyt szybkie nagrzanie filtra nie jest dobre). Oddając ten element do zaufanego ASO, otrzymasz rzetelne informacje o kondycji Twojego podzespołu, a także dzięki specjalistycznej wiedzy fachowca, jaką Ci przekaże, będziesz znał zasady prawidłowego eksploatowania pojazdu z DPF. Pamiętaj, że regeneracja tego elementu ma na celu przywrócić utracone parametry, ale jej efekty będą się utrzymywać do momentu stosowania się do zaleceń producenta auta albo do tych, które poznałeś od specjalisty z ASO.
Czy warto usuwać filtr DPF/FAP? - Usuwanie DPF
Przepisy jasno mówią, że jazda samochodem bez filtra cząstek stałych jest surowo zabroniona, ponieważ takie auto nie spełnia obowiązujących norm emisji spalin. Usunąć DPF jest bardzo łatwo i także nie jest to bardzo kosztowne, dlatego wielu kierowców się tego podejmuje. W Polsce ciężko jest zweryfikować obecność/brak tego podzespołu w układzie wydechowym, bo stacje kontrolne nie dysponują aż tak dobrym sprzętem, stąd tylu śmiałków. Chcemy jednak przedstawić Ci inny sposób na pozbycie się problemów z tym podzespołem, który jest jeszcze tańszy i skuteczny, a mowa o fachowym czyszczeniu hydrodynamicznym DPF.
Komentarze