Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Patrząc na to, jakie grożą konsekwencje każdemu kierowcy, który zdecyduje się na trwałe wycięcie filtra cząstek stałych, absolutnie nie jest to opłacalne. Problem niesprawnego filtra DPF można łatwo rozwiązać; wystarczy, że go dopalisz w trasie albo umówisz się na diagnostykę i regenerację w ASO. Nie będzie Cię to dużo kosztować i unikniesz niepotrzebnych kar. Efekty fachowego oczyszczania tego podzespołu są bardzo zadowalające, a dodatkowo dzięki przestrzeganiu zasad dotyczących prawidłowej eksploatacji auta, mogą się utrzymywać naprawdę długo. Wiedz też, że nawet jeśli usunąłbyś filtr DPF ze swojego samochodu, to jest duża szansa, że to się wyda i będziesz musiał go ponownie kupić i zamontować. Wybierz zatem odpowiednią metodę regeneracji, aby wydłużyć jego działanie i nie musieć użerać się z kłopotliwą sprawnością również pozostałych podzespołów.
Usuwanie filtra DPF – nie ma z tym problemu, ale jest spór - Usunięcie DPF - cena
Zgodzimy się z tym, że nie ma problemu ze znalezieniem warsztatu samochodowego, który zajmuje się usuwaniem filtrów cząstek stałych zarówno z pojazdów osobowych, jak i z tych ciężkich, jednakże nie wszyscy zdają sobie sprawę, że może samo usunięcie DPF nie jest nielegalne, ale poruszanie się autem bez niego może się okazać ryzykowne. Poza tym usługa wycięcia tudzież jego wyłączenia nie jest wcale taka tania, a za czyszczenie w specjalistycznym serwisie zapłacisz zaledwie kilkaset złotych. Podsumowując, pozbycie się filtra cząstek stałych jest głupotą, zwłaszcza że są o wiele rozsądniejsze i skuteczniejsza rozwiązania.
Dlaczego nie warto usuwać DPF? Filtr sadzy wcale nie jest problemem! - Czy usunięcie DPF zwiększa moc?
To prawda, filtr cząstek stałych nie jest problemem samym w sobie, tylko jego nieodpowiednia eksploatacja. Jeżeli stosujesz się do odgórnie narzuconych przez producenta zaleceń, to szansa na wystąpienie jakiegoś poważnego kłopoty z tym podzespołem jest znikoma. Dbaj o niego; wypalaj i czyść w ASO, aby odblokować jego zatkane kanaliki filtrujące z przyklejonej sadzy i popiołu, a także nie tankuj byle jakiego paliwa z niesprawdzonych stacji. Ponadto zatroszcz się także o sprawność innych podzespołów, np.: o wtryskiwacze, silnik czy turbosprężarkę. Usunięcie DPF z pojazdu nie doprowadzi do zwiększenia mocy, jest to bardzo błędne myślenie, ale jakże kuszące, skoro tylu kierowców decyduje się na taki krok. Regeneracja w ASO będzie Cię kosztować około 500 złotych, a jej efekty są odczuwalne natychmiastowo i to na długo.
Czy można wymontować filtr DPF w samochodzie? - Wycięcie DPF - skutki
Skutkiem nieumiejętnego usunięcia filtra cząstek stałych może być uszkodzenie jednostki napędowej, natomiast jeśli chodzi o prawne konsekwencje, to w każdej chwili grozi Ci skonfiskowanie dowodu rejestracyjnego, mandat lub utrata możliwości pozytywnego przejścia badania kontrolnego pojazdu. Odpowiedź więc na pytanie: „Czy można wymontować filtr DPF w samochodzie” brzmi: tak, możesz, ale jest to niezgodne z prawem.
Komentarze