Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Jakiekolwiek próby usunięcia filtra cząstek stałych są zabronione, przez wzgląd na obowiązujące prawo ruchu drogowego i obowiązujące normy emisji spalin, dlatego należy pamiętać, że pod lupą będzie jakość emitowanych spalin wydostających się z układu wydechowego samochodu. Filtr DPF / FAP umieszcza się w autach z silnikami wysokoprężnymi od kilku lat i nikt nie może tego zmienić, dopóki nie zostaną zmienione rozporządzenia. Filtr cząstek stałych sam w sobie nie jest problematycznym podzespołem; głównie chodzi o styl jazdy i czy pamięta się o przeprowadzaniu jego regeneracji, a także czy wypalana jest sadza. Jeśli wewnątrz DPF nagromadzą się osady w postaci sadzy i popiołu, należy je bezzwłocznie usunąć, aby jeszcze bardziej nie zaburzały pracy tego podzespołu. Najlepszym rozwiązaniem będzie wizyta w serwisie i wykonanie czyszczenia filtra DPF metodą mycia wodnego pod ciśnieniem. Podzespół zostanie całkowicie udrożniony i przywrócone zostaną jego parametry utracone wskutek eksploatacji.
Usuwanie DPF - czy warto wycinać filtr cząstek stałych? - Brak DPF a przegląd techniczny 2021
Usuwanie DPF jest nielegalne, a jeśli do tego doprowadzisz, to grożą Ci konsekwencje, które będziesz musiał ponieść. Podczas gdy będziesz w podróży i zatrzyma Cię policja, która będzie chciała skontrolować spaliny, a w układzie wydechowym zabraknie filtra cząstek stałych, bądź pewny, że zostanie to zauważone i dostaniesz mandat. Na badaniu kontrolnym samochodu również nie uda Ci się oszukać pustego miejsca w układzie wydechowym, co sprawi, że nie otrzymasz pozytywnego wyniku z tej kontroli.
Usuwanie filtra DPF – nie ma z tym problemu, ale jest spór - Usuwanie DPF ze sterownika
Pozbycie się filtra cząstek stałych jest bardzo proste, ponieważ możesz go albo wyciąć, albo wyłączyć w sterowniku silnika. Trzeba mieć jednak świadomość, że taki krok jest bardzo ryzykowny, gdyż będziesz mieć później poważne kłopoty, które wygenerują dodatkowe i niepotrzebne koszty. Nie chcesz mieć problemów z filtrem DPF? Zadbaj o niego – wypalaj z niego sadzę, oczyszczaj go z pozostałych resztek osadów w serwisie, zwracaj uwagę na jakość paliwa, olejów i dodatków (powinny być te Low SAPS), wymieniaj wymagane elementy, naprawiaj usterki. Sam zobaczysz, że wszelkie kłopoty z filtrem cząstek stałych ustaną.
Filtr cząstek stałych. Wycinać czy nie? - Wycięcie DPF – skutki
Nie wycinaj filtra cząstek stałych z samochodu, ponieważ pojazd ten nie będzie spełniać normy czystości spalin – to po pierwsze. Po drugie: źle przeprowadzony proces usunięcia może skończyć się fatalnie dla pracy jednostki napędowej, ale także ucierpią również wtryskiwacze, pompa paliwa i katalizator.
Czy usunięcie DPF to dobry pomysł? - Wycięcie DPF konsekwencje 2021
Po raz kolejny odwodzimy od pomysłu, jakim ma być usunięcie filtra cząstek stałych, ponieważ znasz tego skutki i konsekwencje, jakie mogą Ci grozić. Na pewno nadal chciałbyś się swobodnie poruszać po drodze, otrzymać pozytywny wynik badania diagnostycznego auta i nie chciałbyś płacić kary za brak DPF.
Komentarze