Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Nie wszyscy użytkownicy Diesli zdają sobie sprawę z tego, czym grozi jeżdżenie z zapchanym DPF. Niestety, lekceważenie podczas jazdy objawów takich jak zwiększona częstotliwość wypalania DPF oraz przekroczona masa popiołu DPF mogą stanowić zaledwie wierzchołek góry lodowej, jeśli chodzi o możliwe problemy z samochodem. Zanim przekażemy Wam rzetelne wskazówki w dziedzinie tego, jak usunąć popiół z DPF (nie mylić z usunięciem samego filtra, ponieważ to zabronione!), omówimy pokrótce skutki, jakie prędzej czy później przyniesie jazda na zapchanym DPF. Forum kierowców, którzy zwrócili się do nas z całkowicie zapchanym filtrem cząstek stałych DPF/FAP dosłownie w ostatnim momencie na jego wyczyszczenie, owocowałoby w liczne wątki dotyczące Diesli każdej marki. Nie uczcie się na własnych błędach w sprawach związanych z filtrami cząstek stałych, zamiast tego skorzystajcie z naszych profesjonalnych porad i usług.
1. Za wysokie nasycenie filtra cząstek stałych zanieczyszczeniami
Podstawowa wiedza dotycząca funkcjonowania pojazdu, w którego posiadaniu jesteśmy, może nam znacznie ułatwić życie, a także pozwolić na uniknięcie wielu wysokich kosztów. W dalszej perspektywie naprawdę opłaca się wiedzieć, po czym poznać, że DPF jest zapchany, a także jakie są skutki zapchanego DPF. Nasi eksperci zarówno jako zawodowi mechanicy, jak i codzienni kierowcy podkreślają, że kontynuacja użytkowania samochodu, w którym filtr cząstek stałych wykazuje objawy uszkodzenia lub zużycia, nie jest ani bezpieczna, ani rozsądna. Specyficzny wkład filtra cząstek stałych składa się z setek kanalików filtrujących, w których zatrzymywane zostaje wszystko to, co nie powinno się znaleźć się w atmosferze. Jeśli filtr cząstek stałych jest już poważnie zapchany nagromadzonymi sadzami i popiołami, nie pomoże na to nawet najlepszy preparat do czyszczenia DPF. Forum użytkowników środków przeznaczonych do tego, jak wyczyścić DPF domowym sposobem, reprezentuje dość jednoznaczne opinie. Preparaty te używane profilaktycznie rzeczywiście potrafią wpłynąć na przedłużenie żywotności i funkcjonalności filtra cząstek stałych, jednakże ich użycie w sytuacji, gdy filtr jest już całkowicie zablokowany, okazuje się zazwyczaj całkowicie nieskuteczne. Jeszcze gorsze efekty może przynieść podejmowanie tak ryzykownych działań, jak czyszczenie DPF Kretem czy też czyszczenie DPF sodą kaustyczną. Na temat skutków tego typu praktyk w próbach odzyskania przepustowości filtrów cząstek stałych wypowiedzieliśmy się już niejednokrotnie w naszych innych artykułach, teraz natomiast przypominamy, że rozwiązaniem o wiele lepszym niż długotrwała jazda z zapchanym filtrem jest wypalanie DPF, a w poważniejszych przypadkach – regeneracja DPF.
Czyszczenie DPF Stalowa Wola
Regeneracja filtrów cząstek stałych DPF/FAP w Stalowej Woli to gwarancja usługi wykonanej na najwyższym poziomie. Zgodnie z tym, co twierdzą klienci serwisu, regenerowane filtry DPF – o ile zostaną wyczyszczone z zastosowaniem odpowiednich technologii – odzyskują około 99% przepustowości, co oznacza, że w układzie wydechowym Diesla mogą pracować jak nowe. Próby podejmowane w wyniku poszukiwań wskazówek co do tego, jak samemu wyczyścić DPF, nierzadko kończą się fiaskiem, dlatego też warto od razu przejść do sedna, kontaktując się z wykwalifikowanymi mechanikami w serwisie regeneracji filtrów cząstek stałych. Użytkowanie samochodu z działającym niepoprawnie, uszkodzonym lub zapchanym DPF/FAP często skutkuje zaistnieniem awarii wtórnej w obrębie turbosprężarki, dwumasowego koła zamachowego lub zaworu EGR. Gdybyśmy chcieli zsumować koszty napraw wszystkich tych podzespołów, na których usterkę może wpływać niedrożny filtr cząstek stałych, kwota urosłaby do kilku, a może kilkunastu tysięcy złotych. To stawka znacznie wyższa od kosztów specjalistycznego czyszczenia filtra cząstek stałych, za które w autoryzowanym serwisie zapłacisz niską kwotę, szybko uzyskując znakomite efekty. Jeżeli dostrzegasz w swoim samochodzie objawy, które mogą wskazywać na to, że dopuszczalna zawartość sadzy w DPF została przekroczona, nie trać ani chwili. Zrealizowana zgodnie z najwyższymi standardami regeneracja DPF Bosch to sposób na odzyskanie komfortu jazdy samochodem, który emituje do środowiska znacznie zmniejszoną ilość szkodliwych substancji.
Popularne wpisy
Ile razy można regenerować DPF? To nielogiczne, ale prawdziwe
Dobry filtr cząstek stałych DPF powinien czyścić się mniej więcej co 400 do 700 kilometrów. Możesz jednak zauważyć, że filtr DPF chce wypalać się znacznie częściej, wówczas ...
Czyszczenie, regeneracja DPF oraz katalizatorów SCR | Spycharki
Zapchany filtr DPF i SCR w spycharkach. Nasz serwis oferuje usługi takie jak czyszczenie, regeneracja DPF oraz katalizatorów SCR - spycharki tak samo, jak i koparki czy też ciągniki również muszą spełniać nieustannie zmieniające się przepisy dotyczące norm emisji spalin. ...
Komentarze