Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Kiedy należy oczyścić układ AdBlue?
Proces, jakim jest czyszczenie układu AdBlue, potrzebny jest w przypadku krystalizacji płynu w układzie oraz jako reakcja na pomylenie wlewów i nalanie oleju napędowego do zbiornika na płyn potrzebny do neutralizacji tlenków azotu ze spalin. W pierwszej sytuacji proces powinno się rozpocząć od końca układu, czyli wtryskiwacza płynu, używając ciepłej wody i sprężonego powietrza ostrożnie odblokowywać zator. Wielokrotnie powtarza się, że krystalizacja AdBlue jest związana z przekroczeniem temperatury -11,5 stopnia Celsjusza w miejscu przechowywania cieczy. Wymieniona wcześniej temperatura sprawia, że płyn krzepnie, zmieniając się w charakterystyczne kryształki zatykające układ wtryskowy, a w takich okolicznościach konieczne będzie możliwie jak najszybsze czyszczenie wtryskiwacza AdBlue oraz całego układu. W przypadku, gdy zdarzy się pomylić wlew płynu, warto wiedzieć, by pod żadnym pozorem nie uruchamiać silnika samochodu, a także jak najszybciej skontaktować się z ASO i zastosować do wskazówek, a czyszczenie układu będzie jednym z zaleceń na najbliższy czas. W tym miejscu chcemy podkreślić, że taki uszkodzony system AdBlue jest do uratowania, jeśli tylko szybko otrzyma fachową pomoc.
Co się stanie jak zabraknie AdBlue - odpowiadamy
Jedną z kwestii spędzających sen z powiek wielu kierowcom jest związana z tym, co się stanie, gdy zabraknie AdBlue w samochodzie. Warto pamiętać, by nie dopuścić do tego, by zbiornik tego płynu został całkowicie opróżniony, gdyż potrzebę uzupełnienia płynu są sygnalizowane odpowiednio wcześniej. Takich informacji nie warto ignorować, ponieważ gdy płynu nie będzie, silnik może przejść w tryb awaryjny, a jego uruchomienie po zgaszeniu, stanie się możliwe jedynie u mechanika. Jeśli chodzi o to, by umyślnie nie lekceważyć kontrolek, to AdBlue a DPF w tej kwestii się nie różnią, gdyż najlepsza jest szybka reakcja i profesjonalne rozwiązanie. Jednak posiadając samochód z tak innowacyjnym rozwiązaniem, jakim jest SCR, trzeba zdawać sobie sprawę z tego, iż będzie potrzebował on należytej uwagi, a co za tym idzie szybkiej reakcji na ewentualne usterki.
Komentarze