Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
1. Dlaczego ludzie chcą kupować diesla bez dwumasy i FAP?
Chcąc uniknąć kosztów, użytkownicy samochodów bardzo często poszukują aut z silnikiem wysokoprężnym Diesel, bez dwumasy i FAP. Będzie to też odpowiedź na pytanie, jaki silnik Diesla do miasta. W kontekście braku filtra cząstek stałych, w samochodach francuskiego koncernu PSA, jednostkami napędowymi nieposiadającymi także zamachowego koła dwumasowego będzie np.: 1.4 HDI, ale ten w samochodach wyprodukowanych do 2008 roku. Innym silnikiem wysokoprężnym spełniającym wymienione wcześniej warunki będzie 1.6 HDI, w słabszych wersjach produkowanych do 2010 roku. Jak można zauważyć silniki Diesla bez dwumasy i FAP znaleźć można jedynie w wersjach aut, które mają już co najmniej 10 lat. Decydując się na taki starszy model samochodu, trudno będzie znaleźć mało wyeksploatowany wariant, dlatego warto zainwestować swój czas w dokładne sprawdzenie potencjalnego przedmiotu kupna.
Oszczędny Diesel
Zwolennicy aut wyposażonych w silnik wysokoprężny podkreślają, że oszczędny Diesel to przede wszystkim tanie tankowanie i mniejsze spalanie, które przewyższało koszt jazdy autem na benzynę. Jednak w momencie wprowadzenia kolejnych norm emisji spalin, powstała konieczność wyposażenia pojazdy w filtr cząstek stałych, który niesłusznie został owiany złą sławą. Starając się używać możliwie najlepszego dostępnego oleju napędowego oraz wspierając samochód regularnym wypalaniem filtra FAP czy DPF nie powinien na dłuższą metę sprawiać kłopotów. Dodatkowo wiedząc, że w przypadku zapełnienia filtra popiołem, który nie pozwoli na samoczynną regenerację, istnieje profesjonalna usługa polegająca na dokładnym wypłukaniu zanieczyszczeń z filtra, nie naruszając jego struktury. To sprawia, że filtr, choć już używany, po takim czyszczeniu nadaje się do ponownego montażu i, co najważniejsze działa, jakby był nowy. W tej materii bardzo ważną kwestią ponowne zaprogramowanie takiego nowego filtra w ECU samochodu, by nie funkcjonował na ustawieniach powiązanych z przytkanym filtrem. Natomiast jeśli chodzi tzw. dwumas, jego żywotność będzie znacznie dłuższa, jeśli układ napędowy nie będzie regularnie mocno obciążany poprzez np. gwałtowne ruszanie z miejsca.
Komentarze