Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
1. Co najcenniejsze jest w filtrze cząstek stałych?
Bardzo często, w przypadku zużytego katalizatora, czy też DPF – cena skupu bywa bardzo atrakcyjna. Najbardziej pożądanym elementem jest wkład DPF – cena jego jest bardzo wysoka, ponieważ posiada w swej budowie bardzo cenne metale szlachetne, takie jak platyna i złoto. Podobnie jest z katalizatorami, których wnętrze zawiera szereg pierwiastków szlachetnych, a wymienić tu możemy:
- pallad,
-platynę
- rod.
Jeżeli chodzi o skup katalizatorów i cennik, to jesteśmy za niego w stanie otrzymać od 300 do nawet ponad 1000 złotych w zależności od typu naszego katalizatora i ilości metali szlachetnych, możliwych do odzysku. Podobnie będzie z filtrem cząstek stałych, gdzie na podstawie numeru z obudowy, czy też dokonania pomiaru spektrometrem zostanie oszacowana niewątpliwie bardzo korzystna cena za zużyty podzespół. Niezależnie czy to wkład katalizatora, czy też wkład DPF – skup z wielką chęcią go odkupi. Odzyskanie bowiem cennych metali szlachetnych poprzez utylizację zużytych podzespołów jest znacznie szybsze, bardziej ekonomiczne i przyjazne środowisku niż pozyskanie ich w sposób naturalny. Kierowca zaś pozbywa się zalegającej części, a dodatkowo dostaje solidny zastrzyk gotówki pod zakup nowego podzespołu.
Pamiętajmy jednak, aby od razu nie przekreślać niesprawnego podzespołu. Większość bowiem katalizatorów czy też DPF z powodzeniem możemy zregenerować w bardzo przystępnej cenie, a i sama wymiana wkładu nie będzie stanowiła najmniejszego problemu. Warto więc uprzednio się upewnić, czy nasz podzespół rzeczywiście nie nadaje się już do użytku, być może okazało się, iż niepotrzebnie spisywaliśmy go na straty i obędzie się bez kosztownego zakupu nowego DPF czy też katalizatora.
Przykładowe ceny katalizatorów – podpowiadamy
Jeżeli chcemy poznać przykładowe ceny katalizatorów czy też DPF i cenę skupu, warto skorzystać z cennika, który mieści się zazwyczaj na stronach internetowych firm zajmujących się skupem zużytych podzespołów. Wówczas to po wpisaniu marki naszego pojazdu i numeru z wierzchu obudowy wyskoczy nam szacowana wartość posiadanego przez nas katalizatora, czy też DPF. Miejmy jednak na uwadze, iż jest to, jak już wspomnieliśmy, cena orientacyjna, a ostateczna wycena wartości naszego filtra, czy też katalizatora będzie uzależniona od obecnego kursu metali szlachetnych oraz stanu technicznego naszego podzespołu.
Popularne wpisy
Jak usunąć DPF?
Filtr cząstek stałych może zostać usunięty poprzez wycięcie go ze swojego miejsca albo poprzez wyłączenie go ze sterownika jednostki napędowej i oczywiście czynności te powinny zostać przeprowadzone przez specjalistów, gdyż zapomnienie, chociaż o jednej rzeczy podczas pozbywania się tego podzespołu z samochodu, może przynieść masę problemów ...
Czy spadek wydajności mojego pojazdu może wynikać z zapchanego filtra cząstek stałych? To może szokować.
Obniżenie efektywności pojazdu może wynikać z zatkanego filtra cząstek stałych. Zatkanie filtra DPF może ograniczyć swobodny przepływ spalin, co skutkuje utratą mocy silnika, wzrostem zużycia paliwa oraz nieprawidłowym funkcjonowaniem silnika (nierówna praca). ...
Komentarze