Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
1. Co, gdy wystąpi nieprawidłowa wartość ciśnienia różnicowego?
Bardzo istotnym jest w przypadku diagnostyki kondycji naszego DPF – jakie ciśnienie różnicowe w nim występuje. W przypadku, gdy różnica ciśnień DPF VCDS wskazuje na nieprawidłową wartość, to należy jak najszybciej zgłosić się do serwisu w celu wykrycia powodu takiego stanu rzeczy.
Zazwyczaj za nieprawidłową różnicę ciśnień odpowiadają następujące usterki:
- uszkodzony, czy też zapchany filtr cząstek stałych,
- uszkodzony czujnik odpowiadający za pomiar różnicy ciśnień,
- niepoprawne połączenie przewodów czujnika, czy też ich uszkodzenie mechaniczne.
Nie ma co się zastanawiać, jakie jest maksymalne ciśnienie różnicowe DPF na własną rękę. Zalecamy, aby zawsze skorzystać w celu diagnostyki z pomocy autoryzowanego serwisu. Nie da się bowiem ukryć, iż to fachowcy na co dzień trudzący się regeneracją filtrów cząstek stałych najlepiej znają optymalną wartość parametrów dla każdego podzespołu.
Dokonają pomiarów, przeglądów czujnika i jego połączeń i jeżeli zajdzie taka potrzeba, bez problemu zamienią go na nowy i ponownie zaprogramują w celu efektywnej pracy. Jeżeli zaś problem leżał po stronie zapchanego filtra cząstek stałych, to dokonają jego regeneracji, a po całym zabiegu filtr cząstek stałych odzyska nie tylko fabryczną drożność, ale i DPF – mbar wróci do normy według parametrów ściśle określonych przez producenta dla poprawnej pracy danego podzespołu.
Jak oszukać czujnik DPF – czy to się sprawdzi?
Pamiętajmy, iż zdrową reakcją na problem z DPF powinna być eliminacja usterki, a nie samego podzespołu. Przypominamy, iż jest to działanie nielegalne, a taki proceder wykryty już przy pierwszym przeglądzie będzie skutkował unieruchomieniem takiego pojazdu, który to w świetle obowiązującego prawa, nie spełniając norm emisji spalin, nie ma prawa dołączyć do ruchu drogowego. Wycinanie DPF, a następnie przeprogramowanie i użycie emulatorów będzie o wiele droższe, niż samo czyszczenie takiego podzespołu, a dodatkowo wpędzi nas w kłopoty. Zachęcamy więc aby mając na uwadze DPF i jakie ciśnienie różnicowe powinien wykazywać, dbać o to, aby działał on sprawnie, a wszelkie wykryte nieprawidłowości rozwiązywać w sposób legalny, poprzez diagnostykę i naprawę naszego podzespołu w zaufanym serwisie.
Komentarze