Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
O wiele tańsze jest zregenerowanie filtra cząstek stałych, które wyniesie zaledwie kilkaset złotych, zaś wymiana tego podzespołu będzie się już wiązać z naprawdę kosztownym wydatkiem. Nie od dziś wiadomo, że filtry cząstek stałych, jak i katalizatory są bardzo drogie, ponieważ zawierają w sobie drogocenne metale szlachetne. Proces wymiany filtra DPF w starszym samochodzie całkiem mija się z celem, gdyż często cena podzespołu przewyższa wartość tego auta. Zatem, jeśli chcesz zaoszczędzić pieniądze i mieć jednocześnie sprawny filtr cząstek stałych, zacznij go regenerować, kiedy będzie się tego domagać. W ten sposób wydłużysz jego żywotność i nie doprowadzisz do uszkodzeń pozostałych elementów.
1. Filtr DPF - wymiana i cena za usługę
Tak, jak wspomnieliśmy wcześniej, sam koszt zakupu nowej części będzie bardzo duży i dodatkowo, trzeba także pamiętać o robociźnie. Zalecamy nie zaniedbywać tego podzespołu, aby właśnie uniknąć takich wydatków, ponieważ możesz bez problemu wykonać skuteczną regenerację w serwisie. Gwarantujemy Ci 100% udrożnienie filtra oraz przywrócenie jego sprawności.
2. Czy regeneracja DPF jest skuteczna i jaką metodę wybrać?
Regeneracja filtra cząstek stałych jest jak najbardziej efektywna, ale należy dobrać odpowiedni jej sposób wykonania. Niektóre oferowane w serwisach metody oczyszczania nie są na tyle bezpieczne, co mycie wodne pod odpowiednio ustawionym ciśnieniem. Strumień wody z ciśnieniem pozwala usunąć wszelkie osady, łącznie z trudnym do zwalczenia popiołem.
3. Wymiana wkładu DPF, czy można to potraktować jak regenerację?
Niektórzy użytkownicy diesla faktycznie decydują się na samą wymianę wkładu filtra cząstek stałych, jednak muszą zająć się tym doświadczeni ludzie, który wiedzą, jak prawidłowo zamontować ten wkład, aby niczego nie uszkodzić. Na pewno sama wymiana wkładu nie jest tak droga, jak całkowita wymiana podzespołu na nowy, jednakże w dalszym ciągu jest droższa niż regeneracja w serwisie.
Pamiętaj o adaptacji DPF po czyszczeniu!
Adaptacja jest niezwykle ważna, ponieważ każdy podzespół po wymianie, regeneracji i tak dalej, wymaga zaktualizowania nowych ustawień, żeby sterownik silnika nie odczytywał błędnych informacji, które były dopasowane do podzespołu niedziałającego prawidłowo.
Komentarze