Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Regeneracja DPF i SCR w maszynach
W dzisiejszych czasach rygorystyczne normy dotyczące dopuszczalnej emisji spalin sprawiają, iż muszą jej sprostać również japońskiej firmy dźwigi Maeda – regeneracja filtrów DPF i katalizatorów z czasem staje się więc koniecznością, jeżeli chcemy uniknąć wysokich kosztów związanych z wymianą zapchanego, czy też uszkodzonego podzespołu na nowy.
W ofercie Producenta znajdziemy bardzo wiele godnych uwagi mini dźwigów, które pomimo swych gabarytów wykazują się dużą mocą i efektywną pracą. Możemy wyróżnić następujące typy takich niezawodnych i jakże uniwersalnych dźwigów:
- dźwigi pająki (np. MC305C-2),
- dźwigi gąsienicowe (np. MK1033CW-1),
- żurawie dźwigowe (np. CC423S-1).
Takie dźwigi cieszą się wielką popularnością z racji tego, iż bez problemu radzą sobie z pracą w małych przestrzeniach, są bardzo kompaktowe, zwinne, a przy tym, jak już wspominaliśmy, mimo wszystko charakteryzują się dużą mocą i są w stanie przenieść ładunki o naprawdę dużych rozmiarach bez najmniejszego problemu.
Czyszczenie DPF Maeda
Filtr cząstek stałych montowany w maszynach budowlanych ma za zadanie wyłapywać szkodliwe cząstki sadzy. Jak każdy jednak wie, z czasem traci swą początkową drożność, a dzieje się to jeszcze szybciej, gdy obsługujemy maszynę wyposażoną w ten podzespół w nieumiejętny sposób. Błędnym jest jednak myślenie, iż pozbawiony drożności filtr cząstek stałych nadaje się tylko do wymiany. Jak wiemy, ceny nowych modułów są niebagatelnie wysokie, a wpływ ma na to między innymi budulec, z jakiego zostały wykonane i to, że zawierają w sobie wiele metali szlachetnych. Miejmy jednak na uwadze, iż regeneracja DPF Maeda w dzisiejszych czasach jest jak najbardziej możliwa i zabezpiecza nas przed potrzebą zakupu nowego podzespołu.
Podzespół poddany czyszczeniu wodnemu wykonanemu w specjalistycznych maszynach i przy użyciu specjalistycznych środków pozwala na przywrócenie mu fabrycznych parametrów, a tym samym zyskujemy niejako nowy filtr cząstek stałych za ułamek ceny. Procedura czyszczenia DPF przebiega bardzo szybko, a podzespół po regeneracji działa w 100% efektywnie, a po ponownym montażu wszelkie utrudniające pracę objawy, takie jak spadek mocy, ustają.
Czyszczenie | Katalizator Maeda
Jak wiemy, w celu redukcji szkodliwych spalin w maszynach budowlanych stosuje się również katalizatory. Z biegiem czasu, na skutek pracy w wytężonych warunkach również i one ulegają zapchaniu. Zdarza się także bardzo często, iż zostają uszkodzone mechanicznie, a wówczas to nie obędzie się bez wymiany pokruszonego wkładu katalizatora, który najczęściej podlega wówczas destrukcji. W takich przypadkach naprawa i regeneracja katalizatora Maeda, czy też jego czyszczenie – w zależności od diagnozy, będzie stanowiło konieczność, jeżeli chcemy uniknąć wysokich kosztów związanych z zakupem nowego podzespołu.
W tym miejscu odradzamy praktyki odzyskiwania drożności w katalizatorze poprzez zastosowanie niekonwencjonalnych metod czyszczenia podpatrzonych na stronach internetowych. Zazwyczaj po takich eksperymentach, tak potraktowany reaktor katalityczny nadaje się już tylko do oddania w miejsce, jakim jest skup katalizatorów.
Dla specjalistycznego serwisu obecnie problemu nie stanowi regeneracja SCR Maeda, czy tym bardziej katalizatora. Nie warto więc z obawy przed wysokimi kosztami związanymi z wymianą podzespołu decydować się na usuwanie modułów odpowiedzialnych za oczyszczanie spalin, które to prowadzi wówczas do znacznego przekroczenia przez taką maszynę dopuszczalnych norm emisji spalin. Niezależnie, czy to będzie czyszczenie SCR – Maeda, czy też każdy inny zabieg mający na celu przywrócenie sprawności w oryginalnym module, to jest on jak najbardziej możliwy do przeprowadzenia, korzystny cenowo, jeżeli weźmiemy pod uwagę koszty zakupu nowych modułów, które w przypadku tego innowacyjnego systemu będą z pewnością niebagatelnie wysokie i konieczny, jeżeli chcemy, aby nasza maszyna pozostawała w dobrym stanie technicznym, a jednocześnie nie zatruwała podczas swej pracy środowiska.
Katalizator | Charakterystyka
Jeżeli chodzi o katalizator, to odnajdziemy go zarówno w silnikach benzynowych, a także w Dieslu. Silniki benzynowe wykorzystują w swej pracy katalizator trójdrożny, który utlenia tlenek węgla i węglowodory, a jednocześnie redukuje bardzo szkodliwy tlenek azotu. Katalizator w silniku Diesla jest to katalizator dwufunkcyjny, który jest w stanie jedynie utlenić tlenek węgla i węglowodorów, a w celu redukcji tlenku azotu bardzo często obecnie jest wsparty poprzez zastosowanie systemu SCR, bazującego na współpracy z płynem AdBlue, który przejawia właściwości katalityczne i potrafi zmniejszyć ilość szkodliwych tlenków azotu nawet o 90%. Płyn ten ma jednak swoje wady, a w niskich temperaturach na poziomie -11,5 stopnia Celsjusza bardzo często dochodzi do jego krystalizacji, która to prowadzi do zapchania wytrąconymi kryształkami modułów wchodzących w skład układu, a wówczas to koniecznym jest czyszczenie AdBlue – Maeda nie jest więc sama w problemach związanych z częstymi awariami układów odpowiedzialnych za oczyszczanie spalin.
Z problemami tymi mierzą się zarówno właściciele aut osobowych, ciężarowych, maszyn rolniczych, a także takich, jak dźwigi Maeda – regeneracja filtrów DPF i katalizatorów sprawia jednak, iż są w stanie skutecznie rozwiązać problem i przywrócić efektywną pracę maszyny w przystępnej cenie, a przede wszystkim w legalny sposób, jeżeli weźmiemy pod uwagę często praktykę usuwania podzespołów odpowiedzialnych za redukcję szkodliwych spalin.
Komentarze