Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
1. Część o numerze 27, dotycząca fragmentu układu wydechowego, jakim jest filtr cząstek stałych, jego cena i porównanie dla marki Chevrolet.
Amerykańska manufaktura samochodów różnego typu, w 2021 roku obchodzić będzie swoje 110. urodziny i choć aktualnie jest własnością koncernu General Motors, także z USA, na trwałe wpisała się w polską historię motoryzacji. W latach 1928-1938 w Warszawie funkcjonowała linia montażu kilkunastu modeli, a ambitne plany rozwoju rozwiała II Wojna Światowa. Jednak marka posiadająca nawet najpiękniejszą historię, nie uchroni swoich produktów przed usterkami eksploatacyjnymi, jaką jest problem z DPF w jednostkach takich jak Chevrolet Orlando. Jednym z opłacalnych nawyków zapobiegających złowieszcze lśnienie światełka na desce rozdzielczej, jakim jest kontrolka DPF w modelach takich jak Chevrolet Captiva, czy Cruze, będzie regularna wymiana oleju i stosowanie paliwa najwyższej możliwej jakości, a znalezienie i odwiedzanie stacji oferującej olej napędowy z zaufanego źródła, pozytywnie wpłynie na kondycję całego samochodu oraz wyrówna cenę za naprawy związane z używaniem oleju napędowego niskiego gatunku. Tak samo, jak zabieranie samochodu na dłuższe przejażdżki po najbliższej drodze ekspresowej, by DPF miał czas i miejsce na samoczynne oczyszczenie z największych zanieczyszczeń, znane jako wypalanie. W przypadku wspomnianych już modeli Chevrolet takich jak Captiva, czy Cruze, ale także innych pojazdów, szczególnie tych użytkowanych głównie w mieście, wprowadzenie tego nawyku, może wydłużyć żywotność filtra.
Co, jeśli nie wypalanie DPF?
Jednak nawet najbardziej regularne stosowanie tej metody, nie gwarantuje całkowitego opróżnienia tego podzespołu, a warto zdawać sobie sprawę, że funkcjonuje on w pojeździe na zasadzie worka w odkurzaczu, oczyszcza, ale i gromadzi wszelkie zanieczyszczenia. Jest to jednak jeden z tych podzespołów w samochodach, który po poddaniu odpowiednim w pełni bezpiecznym i legalnym procedurom, można używać ponownie, bez kompromisu w postaci utraty parametrów. Cena, jaka będzie do zapłacenia w przypadku chęci kupna nowego podzespołu, jakim jest filtr cząstek stałych potocznie nazywany DPF, do jednostek takich jak Chevrolet Captiva, czy Cruze 2.0 163, będzie kilkukrotnie wyższa w porównaniu do kosztu regeneracji posiadanego podzespołu. Doświadczenie, wiedza oraz szereg dedykowanych do tego celu maszyn jest dostępna w każdej profesjonalnej pracowni specjalizującej się w tego typu naprawach, a kontakt do jednego z takich serwisów znajduje się na tej stronie internetowej.
Komentarze