Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Może się zdarzyć, że w przypadku zbyt zanieczyszczonego filtra cząstek stałych DPF / FAP, wyświetli się kontrolka wypalania DPF głównie podczas jazdy (pojawia się średnio co około 500 – 1000 km), która chcąc nie chcąc zmusza Cię do przeprowadzenia regeneracji podzespołu metodą wypalania lub w bardziej mechaniczny (dokładniejszy) sposób. Warto wiedzieć, jak wygląda kontrolka filtra cząstek stałych, aby jej nie zignorować i nie pomylić z inną. Wyświetli się ona na desce rozdzielczej Twojego auta w kolorze żółtym lub pomarańczowym, a jej zarys przypomina filtr DPF.
Zaświeciła się kontrolka DPF, co robić?
Jeżeli wyświetliła się podczas jazdy, kontynuuj ją i pozwól sadzy się w całości wypalić, aby nie zalegała na kanalikach filtrujących DPF. Nie przerywaj procesu samoregeneracji, ponieważ nie wpłynie to dobrze na sam podzespół i silnik.
Zapchany filtr cząstek stałych | Objawy – jak się ich pozbyć?
Będziesz w stanie bez problemu rozpoznać problem z filtrem DPF, który znajduje się w układzie wydechowym Twojego pojazdu. Najbardziej rozpoznawalnymi symptomami, które wskazują na zatkanie DPF, są: nagły spadek osiągów pracy jednostki napędowej, nierówna praca silnika, kłopoty z przyspieszaniem, zauważalny problem skoków obrotów silnika, a w gorszym przypadku – jednostka napędowa może przejść w tryb awaryjny. Zgłoś się jak najszybciej do ASO, aby ten problem w miarę możliwości rozwiązać. Jeśli podziałasz za późno, może istnieć zagrożenie nieuratowania podzespołu, a wtedy czeka Cię spory wydatek.
Filtr DPF / FAP oczyść u nas!
Nie zapominaj, że najskuteczniejszą według naszej opinii metodą regeneracji filtra cząstek stałych jest wodne czyszczenie pod ciśnieniem. To pomoże w pozbyciu się nie tylko sadzy, ale również popiołu, który jak wiecie, albo i nie – jest trudny do usunięcia i niestety nie zatwierdzono jeszcze innej metody na jego pozbycie się, niż mycie hydrodynamiczne. Cały proces wraz z wykonaniem testu i ponownego montażu trwa max. jeden dzień roboczy.
Kontrolka DPF IVECO / Kontrolka DPF Opel
Jeśli chodzi o oba modele pojazdów samochodowych i kontrolkę, która się wyświetli, to sytuacja wygląda tak samo. Należy zrobić wszystko, aby ową kontrolkę usunąć, więc trzeba wypalić zawartość filtra cząstek stałych. Pamiętaj, że starsze modele pojazdów mogą nie mieć fabrycznie wbudowanej kontrolki DPF, więc warto zadbać, aby taką diodę samodzielnie zamontować.
Komentarze