Filtr cząstek stałych SsangYong cena - porównanie 30

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji filtrów i KAT

1. Tym razem pełna, 30 część z cyklu tekstów dotyczących elementu, jakim jest filtr cząstek stałych w pojazdach marki SsangYong.

Jest to producent aut terenowych, vanów, SUV-ów i limuzyn pochodzący z Korei Północnej, będący jednak własnością koncernu Mahindra&Mahindra Limited z Indii. Kryzys, który wystąpił w związku z globalną sytuacją w 2020 roku, jesienią tego roku zmusił zarząd centrali do zawieszenia działalności w Polsce, jednak to nie zmieniło faktu, że wiele pojazdów tej marki można spotkać na rodzimych drogach. Brak wsparcia ze strony importera nie będzie tak dotkliwy, kiedy w przypadku problemów z DPF, wiadome będzie co zrobić, a najbardziej ekonomicznym, wydajnym i efektywnym podejściem będzie oddanie filtra cząstek stałych do profesjonalnego serwisu zajmującego się regeneracją tego typu podzespołów. Dedykowane do tego procesu urządzenia, które za pomocą wody z rozcieńczonym detergentem i pod odpowiednim ciśnieniem wypłukują z podzespołu nawet najmniejsze cząsteczki zanieczyszczeń. Warto zdawać sobie sprawę, że ten element układu wydechowego odpowiada nie tylko za filtrowanie spalin, ale także za gromadzenie ich wewnątrz, działa więc na zasadzie worka w odkurzaczu, a użytkowanie samochodu z ewidentnie zapełnionym DPF jest nieodpowiedzialne i naraża właściciela na dodatkowe koszty. Kiedy na desce rozdzielczej pojawia się charakterystyczna kontrolka check engine, nie warto czekać, a wręcz trzeba zacząć rozglądać się za profesjonalną pracownią.

Filtr cząstek stałych w samochodach SsangYong

Zapchany filtr cząstek stałych, co zrobić?

Rozstrzygnięcie kwestii tego, jak wymusić wypalanie, w tej sytuacji jest bezcelowe, ponieważ wypalić można tylko sadzę, a nie zebrany popiół, gdyż nie da się ponownie spalić tego, co już raz zostało spalone. O procederze związanym z wycinaniem wkładu, czy całego DPF nie warto nawet wspominać, ponieważ jest on karalny i sytuacji sprzedaży danej jednostki, świadomy kupiec może odmówić transakcji właśnie ze względu na brak tej części. W tym miejscu warto wspomnieć jednak o tym, że wymienione wcześniej usuwanie jest procedurą odwracalną, tylko że wtedy może pojawić się potrzeba kupna fabryczne nowego podzespołu, a jego cena nie będzie korzystna. Dla przykładu usługa regeneracji stanowi zaledwie ułamek z ceny, jaką może osiągnąć nowy filtr cząstek stałych, a jego wymiana może stanowić dodatkowy kłopot. Kiedy tylko zajdzie potrzeba rozwiązania problemu z DPF w pojazdach marki SsangYong, warto zgłosić się do profesjonalnej pracowni, której diagności mają doświadczenie nie tylko w czyszczeniu, ale także naprawianiu usterek związanych z tym elementem. Całe szczęście kontakt do takiego serwisu znajduje się na stronie internetowej, na której widnieje ten tekst, a po wcześniejszych ustaleniach, jest także możliwość demontażu i montażu tego podzespołu w samochodzie.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Krystian
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
<p>Cena filtra cząstek stałych (DPF) dla samochodów marki SsangYong może się różnić w zależności od modelu, roku produkcji oraz miejsca zakupu. Ceny filtra DPF dla SsangYong mogą wahać się od kilku do kilkunastu tysięcy złotych, w zależności od modelu pojazdu, rodzaju filtra (oryginalny czy zamiennik) i sklepu, w którym jest kupowany. Warto porównać ceny w różnych sklepach motoryzacyjnych, zarówno stacjonarnych, jak i internetowych, oraz skorzystać z opinii specjalistów, zanim zdecydujemy się na zakup filtra DPF.</p>
Michał
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Regenerowałem filtr DPF w swoich SsangYong i polecam! Jest to znacznie tańsze od zakupu nowego podzespołu, a efekt ten sam!
Wojtek
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Z zapchanym filtrem to lepiej udać się do serwisu, a nie w podróż. No chyba, że chcemy zajechać silnik, to śmiało można ignorować zatkany DPF.
Dottop
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Ssang Yong to dla mnie nowość, a co dopiero filtr cząstek stałych w tym pojeździe... Dla mnie filtr jest niekiedy niemałym obciążaniem, no ale cóż.. ma być to ma być.
Robert
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Niedawno kupiłem auto marki SSANGYONG i nawet nie wiedziałem, że ma DPF i że ma on tendencje do zapchania... Wiem już gdzie się zgłosić w celu regeneracji.
Błażej
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Oglądałem swego czasu suv-a SSangyonga, podobał mi się ten samochód. Szkoda, że wycofali się z PL. A jeśli już go ktoś ma to trzeba dbać o filtr dpf, prosta sprawa.
Mariusz
star star star star star
Wystawiono 4 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Też mam SsangYonga i jeszcze puki co problemu z filtrem dpf nie mam, ale wiem gdzie się zgłosić gdyby coś się działo.

Popularne wpisy