Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1306079 do przykładowych modeli Ford C-MAX, Ford Focus II, Volvo C30, C70 II, V50 z silnikiem 2.0 TDCi i 2.0 D możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11006
Filtr cząstek stałych 1306079 | Po co regenerować DPF?
Jeżeli jesteś tym szczęściarzem, który posiada pojazd z filtrem cząstek stałych, to na pewno już wiesz, albo dopiero się dowiesz, jak jego konstrukcja potrafi utrudnić eksploatację pojazdu. Niewątpliwie jest to jeden z tych podzespołów, który wymaga szczególnego traktowania. Oczywiście jego zaletą jest fakt, że odkąd jest obecny w silnikach Diesla, ale też od niedawna w pojazdach benzynowych, to zanieczyszczenie powietrza zmniejszyło się diametralnie. Niestety wcześniej sytuacja wyglądała znacznie gorzej, ponieważ czarne kłębki dymu, które zawierają trujące związki chemiczne, przyczyniły się do zwiększonej liczby zachorowań ludzi. Aktualnie przez obowiązujące normy czystości spalin nasze pojazdy nie zanieczyszczają otoczenia, jak to miało miejsce kiedyś.
Jednakże samo umieszczenie filtra cząstek stałych DPF w układzie wydechowym, nie sprawi, że problem zniknie, dlatego, że aby filtr DPF spełniał całkowicie swoją funkcję, to sam musi być zadbany i sprawny.
Niestety, ale DPF ma ogromną tendencję do zapychania zanieczyszczeniami w postaci sadzy i popiołu. Wypalanie filtra cząstek stałych może pomóc w pozbyciu się sadzy, natomiast pamiętajcie, że po wypaleniu sadzy pozostaje popiół, który najbardziej jest odpowiedzialny za zatykanie filtra.
Jedynym rozwiązaniem, aby pozbyć się zalegających zabrudzeń z wnętrza filtra, jest przeprowadzenie regeneracji filtra cząstek stałych. Regenerację wykonuje się po to, aby DPF odzyskał swoje początkowe parametry, drożność i aby pracował bez żadnego problemu w pojeździe. Jeżeli zastanawiasz się, czy potrzebna jest Ci taka regeneracja, to uwierz – jeśli teraz nie jest ona wymagana, to prędzej czy później będzie. Nieodpuszczalne jest, aby pojazd poruszał się po drogach bez sprawnego filtra DPF.
Filtr DPF – cena wymiany podzespołu na nowy
Filtr cząstek stałych jest bardzo wartościowy ze względu na swoją budowę i materiały, jakie zostały do niego użyte. Nie tylko jest drogi, ale także delikatny, dlatego naprawdę chcemy Was uczulić na to, aby o filtr DPF dbać, ponieważ jego uszkodzenie może doprowadzić do wymiany oraz spowodować usterki kolejnych podzespołów znajdujących się w pojeździe. Jeżeli dojdzie do sytuacji, w której filtr DPF będzie w bardzo złym stanie i jego regeneracja już nie wystarczy, to potrzebna byłaby wymiana DPF na nowy podzespół. I tutaj moglibyśmy się zdziwić, gdyż ceny DPF oscylują w 1000 złotych i wzwyż. Oczywiście cena nowego filtra cząstek stałych zależy od marki pojazdu. Weźcie także pod uwagę, że ten koszt zakupu nowego filtra DPF nie jest właściwie tak ważny, gdyż korzyści, jakie możecie mieć przez dobrze sprawujący podzespół, będą o wiele większe.
Popularne wpisy
Co robi czujnik ciśnienia spalin?
Czujnik ciśnienia spalin filtra cząstek stałych odpowiedzialny jest za mierzenie ciśnienia w układzie wydechowym, gdyż taka informacja jest bardzo potrzebna dla sterownika silnika, aby wiedział, w którym momencie należy rozpocząć procedurę oczyszczania filtra DPF ...
Filtr DPF 1580820
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 1580820! ...
Komentarze