Filtr DPF 1310191

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Firma regeneracji katalizatorów

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
  • Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
  • Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
  • Wydruk protokołu z parametrami przepustowości

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
  • Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1310191 pasujący przykładowo do Volvo C30 (533) z silnikiem 2.0 D możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11006

DPF 1310191

Filtr cząstek stałych 1310191 - jak uniknąć awarii tego podzespołu?

Z racji tego, że filtr cząstek stałych jest obowiązkowym elementem w układzie wydechowym, to warto znać jego działanie oraz skutki zaniedbania. Filtr ten ma oczyszczać spaliny z trujących cząstek stałych, które w nadmiarze mogłyby się wydostawać do środowiska. Dodatkowo należy pamiętać, że musi się samoczynnie oczyszczać na zasadzie wypalania zawartości, która dotychczas się w nim nagromadziła. Ważne – jeśli nie wypalisz sadzy, to doprowadzi to do awarii filtra DPF/FAP oraz reszty podzespołów współpracujących z filtrem cząstek stałych.
Zadaj sobie więc pytanie, jak zatem uniknąć wystąpienia potencjalnych awarii?

• Regeneruj go – samodzielnie (wypalanie) oraz w serwisie;
• Reaguj natychmiast, jeśli pojawi się jakiś niepokojący Cię objaw;
• Dodatkowe wskazówki: tankuj dobre paliwo, stosuj odpowiednie dodatki do paliwa i kupuj oleje tylko niskopopiołowe.

Poza tym pamiętaj, że powyższe wytyczne nie sprawią, że problem zapchanego DPF czy nawet awarii się nie pojawi. Prędzej czy później na pewno, jednak chodzi o to, aby jak najbardziej to oddalić.
Porównując regenerację filtra cząstek stałych i cenę wymiany go na nowy, to bardziej opłacalne jest skorzystanie z usługi czyszczenia DPF/FAP, które wykonywane jest w naszym serwisie. Zregenerowany filtr dłużej Ci posłuży i będziesz cieszył się na nowo komfortem jazdy.

Filtr DPF -1310191

DPF 1310191 - zapchany filtr DPF - czy można jeździć takim pojazdem bez konsekwencji?

Może najpierw wyjaśnijmy sobie, co rozumiesz przez możliwość jazdy przy zapchanym filtrze cząstek stałych. Zatem jazda, która ma na celu wypalenie zawartości DPF oczywiście ma sens i jest wskazana, natomiast zwykłe poruszanie się pojazdem bez ingerencji w jego oczyszczanie nie ma sensu i jest niebezpieczne dla Ciebie i środowiska. Odpowiadając na pytanie – jazda jest możliwa w przypadku samoregeneracji, jednak w innym przypadku nie powinna mieć ona miejsca.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Przemek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Awaria filtra DPF (filtra cząstek stałych) w samochodzie Volvo C30 z silnikiem 2.0 D może być spowodowana przez różne czynniki, jednym z najważniejszych jest brak regularnego serwisowania pojazdu oraz brak przestrzegania zasad ekologicznej jazdy. Aby uniknąć awarii filtra DPF, należy przestrzegać zaleceń producenta dotyczących serwisowania pojazdu oraz unikać jazdy wyłącznie po mieście. Regularne jeżdżenie na wysokich obrotach pozwala na wypalenie nagromadzonych cząstek, co pozwala na utrzymanie filtra w czystości. W przypadku gdy filtr jest już zanieczyszczony, najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług specjalistycznego warsztatu samochodowego, który posiada odpowiednie urządzenia i wiedzę potrzebną do prawidłowej regeneracji filtra. Regularne serwisowanie pojazdu, dbanie o prawidłową eksploatację pojazdu, unikanie jazdy w warunkach miejskich i przestrzeganie zaleceń producenta pozwala na uniknięcie awarii filtra DPF oraz pozwala na dłuższą żywotność filtra.

Popularne wpisy

2 lutego 2022

Co się dzieje po usunięciu filtra DPF?

Po usunięciu filtra cząstek stałych poruszanie się pojazdem jest mocno ryzykowne, ponieważ auto tak naprawdę przestało spełniać warunki homologacji i bądź pewny, że Twoje oczekiwania odnośnie zwiększenia mocy pracy auta, co pewnie było jednym z najczęściej powtarzanych przez innych powodów usunięcia podzespołu, nie będzie zauważalne ...