Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 13253542 pasujący do ZAFIRA FAMILY B z silnikiem 1.9 CTDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1132
Filtr cząstek stałych 13253542 | Proces regeneracji DPF
Regeneracja filtra cząstek stałych jest konieczna, aby funkcjonował bez zarzutów w Twoim pojeździe. Przez to, że podzespół ten wymaga trochę innej eksploatacji niż pojazdy nieposiadające DPF, należy stosować się do zaleceń producenta.
Oczywiście pomysł na montaż filtra cząstek stałych był bardzo dobry, gdyż atmosfera o wiele bardziej się oczyściła niż niegdyś, jednak DPF ma tendencję do zatykania. Jeżeli nie jest poddawany odpowiedniej dla niego eksploatacji, zawartość sadzy w jego wnętrzu się zwiększa i jego sprawność może się pogorszyć.
Aby temu zaradzić, powinniśmy od czasu do czasu przepalić dobrze filtr DPF, żeby pozbyć się tej zalegającej sadzy. Nie jest to na dłuższą metę wystarczalna metoda.
Pamiętajcie, że z biegiem czasu w filtrze odkłada się popiół, który – jak można się domyślić, powstał po wypalaniu sadzy.
Warto zadać sobie w tym momencie pytanie, jak usunąć popiół z DPF? Otóż niewątpliwie ciężko jest pozbyć się popiołu z filtra DPF, ponieważ nie usuniesz go ani preparatami do oczyszczania, ani innymi nieskutecznymi metodami. W tym celu potrzebne jest dokładniejsze oczyszczenie filtra cząstek stałych, które wykonuje się w naszym serwisie, a mowa o myciu hydrodynamicznym filtra DPF. Jest to jedyny sposób, aby pozbyć się popiołu, który tak naprawdę właśnie on jest odpowiedzialny za zapchanie DPF. To, co jest najważniejsze, to fakt, że wkład filtra DPF nie jest narażony na uszkodzenie i jest bardzo skuteczny. Dzięki zaaplikowaniu odpowiedniego detergentu zostanie opóźniona przyczepność sadzy z popiołem do kanalików filtra cząstek stałych DPF.
Jeżeli chodzi o czyszczenie DPF - forum nie jest na pewno rzetelnym źródłem pozyskiwania informacji. Chcesz uzyskać informację na temat czyszczenia DPF w serwisie? Skontaktuj się z naszym pracownikiem działu Obsługi Klienta.
DPF 13253542 | Jak wygląda wypalanie DPF na postoju?
Macie możliwość wypalić filtr DPF w swoim pojeździe na postoju, ale także podczas jazdy, co jest mniej obciążające dla silnika. Jednak wiemy, że nie zawsze Kierowca ma warunki do wykonania wypalenia DPF w trasie, dlatego napiszemy Państwu kilka istotnych wskazówek, aby regeneracja aktywna przyniosła oczekiwany skutek.
Przede wszystkim rozpocznij wypalanie filtra cząstek stałych w miejscu niezadaszonym. Podnieś i utrzymaj obroty do nawet 3000 obr./min, aby temperatura spalin umożliwiła w pełni wypalić sadzę z wnętrza DPF. Cała procedura może trwać nawet do 30 minut, dlatego ważne jest, by być bardzo cierpliwym i pod żadnym pozorem nie wyłączać silnika.
W przypadku, gdy samodzielnie wykonane nie przyniesie oczekiwanego efektu, zgłoś się do serwisu, aby zweryfikować przyczynę tego problemu.
Popularne wpisy
Problemy z DPF a uszkodzony EGR - jak to działa?
Filtr cząstek stałych (DPF) to element układu wydechowego, który służy do usuwania cząstek stałych ze spalin. Zawór recyrkulacji spalin (EGR) to element układu wydechowego, który służy do zmniejszania emisji tlenków azotu (NOx). ...
Komentarze