Filtr DPF 1361317

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji DPF/FAP/KAT

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1361317 pasujący przykładowo do Ford C-MAX (DM2) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11006

Filtr DPF- 1361317

Filtr cząstek stałych 1361317 - co, jeśli nie oczyścisz DPF?

Nieoczyszczanie DPF zarówno w formie wypalania, jak również w ASO może skończyć się fatalnie dla ogólnego stanu Twojego pojazdu:

1. Zniszczysz filtr cząstek stałych DPF/FAP, turbosprężarkę oraz silnik, a to poskutkuje drogą wymianą.
2. Twój pojazd nie będzie spełniał wymaganych norm czystości spalin, których przestrzeganie jest niezbędne do swobodnego poruszania się pojazdem.
3. Podczas kontroli możesz otrzymać mandat, a przebieg badania technicznego skończy się niepodbiciem pieczątki z pozytywnym skutkiem.

Zatem, jak widać, nie warto zaniedbywać swojego podzespołu, aby nie musieć ponosić nieprzyjemnych konsekwencji.

Czyszczenie filtra cząstek stałych i cena takowej usługi jest naprawdę niska, biorąc pod uwagę koszt wymiany DPF/FAP. Nie dość, że regeneracja DPF pod okiem specjalisty będzie bezpieczniejsza i skuteczniejsza, to ten niski koszt wiąże się z bardzo wysoką jakością wykonania usługi. Metod oczyszczania jest masa i to takich, które nie wymagają demontażu DPF oraz przeciwnie, jednakże sposób, który jako jedyny pozwala w pełni oczyścić wnętrze filtra, to mycie hydrodynamiczne, przy którym dobiera się także odpowiednie ciśnienie.

Filtr DPF 1361317

DPF 1361317 - czyszczenie DPF - czy warto i jak długo będą utrzymywały się efekty?

Jeśli zależy Ci na dobrej sprawności DPF, a także idealnej kondycji ogólnego pojazdu, to pytanie to powinniśmy uznać za zbędne. Poza tym czyszczenie filtra DPF nie jest wyborem – jest przymusowe, gdyż każdy posiadacz takiego pojazdu z Dieslem i DPF-em powinien mieć świadomość odpowiedniej eksploatacji pojazdu oraz regeneracji filtra cząstek stałych.
Krótko mówiąc – warto jest regenerować DPF, a nawet trzeba. Efekty usługi będą tak długo się utrzymywać, dopóki Ty będziesz stosować się do odgórnie narzuconych przez producenta zaleceń.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Rafał
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Jeśli filtr DPF w Ford C-MAX (DM2) z silnikiem 2.0 TDCi nie zostanie oczyszczony lub zregenerowany w odpowiednim czasie, mogą pojawić się poważne problemy związane z jego funkcjonowaniem oraz zwiększonym zużyciem paliwa. Nieoczyszczony filtr DPF może prowadzić do: Spadku mocy silnika, kiedy filtr jest zapchany cząstkami stałymi, nie może on prawidłowo przepuszczać spalin, co prowadzi do obniżenia mocy silnika. Zwiększenie zużycia paliwa. Uszkodzenia samego filtra cząstek stałych, kiedy nie jest regenerowany, a także innych podzespołów.

Popularne wpisy

14 lipca 2022

Czy warto wyciąć DPF?

Ani wycinanie, ani pozostałe sposoby pozbycia się filtra cząstek stałych są nieopłacalne w związku z grożącymi konsekwencjami. Za brak filtra DPF w samochodzie możesz otrzymać mandat, stracić prawo do prowadzenia pojazdu i nie przejść badania kontrolnego auta ...

18 października 2021

Filtr GPF

GPF to nic innego, jak nowa odmiana filtra cząstek stałych DPF / FAP, który tak samo ma wyłapywać i redukować szkodliwe cząstki PM, które znajdują się w spalinach, i które mogą wydostawać się na zewnątrz tylko w ...