Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1400592880 pasujący przykładowo do Citroen JUMPY (VF7) z silnikiem 2.0 HDi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11026
Filtr cząstek stałych 1400592880 - wypalanie osadów
Regeneracja filtra cząstek stałych jest niezwykle istotna, aby jego praca nie szła na marne. Długość eksploatacji pojazdu z Dieslem i DPF-em wpływa na stan filtra. Po pierwsze: lubi się zapychać, bo jest to spowodowane niewłaściwą eksploatacją i zaniedbaniem wypalania sadzy, a po drugie: Kierowca nie powinien doprowadzić do takiego stanu swojego pojazdu, ponieważ zanieczyszczony DPF zagraża zdrowiu, ekologii i nie powinien być dopuszczony do ruchu miejskiego.
Zatem jak wymusić wypalanie DPF/FAP mojego pojazdu? Proces ten nie jest skomplikowany – po prostu wyjedź raz na jakiś czas w dłuższą podróż i to najlepiej poza miasto. Zwiększ prędkość wraz z obrotami i poprzez utrzymanie takiego stanu spaliny osiągną optymalną temperaturę, która umożliwi dopalenie sadzy. Ten rodzaj regeneracji pasywnej nazywany jest potocznie wypalaniem DPF podczas jazdy.
DPF 1400592880 - wyświetlił się komunikat: „Filtr sadzy jest pełny” - czy kontynuować jazdę bezwarunkowo?
Jak najbardziej po wyświetleniu się takiego komunikatu musisz kontynuować jazdę, aby nie przerywać procesu wypalania. Jeżeli nie dojdzie do efektywnego dopalenia sadzy, możesz się do nas zgłosić w celu zdiagnozowania przyczyny problemu tudzież w przypadku pozytywnej diagnostyki – przeprowadzenia dokładnej regeneracji i to w bardzo dobrej cenie.
Popularne wpisy
SCR
SCR to innowacyjny sposób na oczyszczanie spalin w Dieslu. Jak się okazało bowiem, zgodnie z normą Euro 6, filtry DPF i FAP nie były w stanie spełnić, tak wygórowanych norm i koniecznym stało się zastosowanie w silnikach wysokoprężnych Diesla nowego typu układu, ...
Brak DPF a przegląd techniczny 2020
Kwestia, jaką jest brak DPF, a przegląd techniczny 2020, przyprawia o rumieńce jeszcze bardziej niż zwykle. Biorąc pod uwagę wpływ zanieczyszczeń powietrza cząstkami stałymi na przebieg COVID-19, postanowiliśmy stworzyć artykuł rozwiewający wszelkie wątpliwości. ...
Komentarze