Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1419067J00H02 do Suzuki Grand Vitara II z silnikiem 1.9 DDiS możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• BM11112H;
• JMJ 1052.
Filtr cząstek stałych 1419067J00H02 i jego zasada działania
Na początek przybliżymy Państwu definicję DPF – co to właściwie jest? Filtr cząstek stałych jest skonstruowany z naprzemiennych kanałów dolotowych i wylotowych, w których dochodzi do wyłapywania szkodliwych dla nas i atmosfery cząstek stałych. W cząstkach stałych znajduje się niespalony węgiel, tlenki metali ciężkich, siarczany, węglowodory oraz woda. Za weryfikację poziomu napełnienia filtra zanieczyszczeniami odpowiada czujnik filtra cząstek stałych i kontrolka DPF. Nie do uniknięcia jest, aby DPF się nie zapchał, ponieważ pojazdy z Dieslem, nie są do końca przystosowane do jazd po krótkich dystansach, przez co DPF nie może się swobodnie wypalić, kiedy tylko ma taką potrzebę. Dlatego w naszym interesie jest, aby tego pilnować. Dużym ułatwieniem dla Kierowców jest wyżej wspomniana kontrolka DPF, która występuję w nowszych samochodach. W przypadku, gdzie filtr cząstek stałych będzie w złym stanie i nie wystarczy już tylko jego wypalanie, potrzebna będzie jego regeneracja. Czyszczenie DPF musi odbyć się w bezpiecznych warunkach i musi zostać wykonana przez specjalistów. Powłoka DPF jest bardzo delikatna, więc jej naruszenie może przynieść negatywne skutki.
Jak przedstawia się budowa filtra cząstek stałych?
Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że budowa DPF jest bardzo prosta, ponieważ jest to zwykła, metalowa puszka. Jednakże pod tą metalową obudową znajduje się monolit, którego budowa jest już bardziej skomplikowana. W pojazdach możemy spotkać się z DPF, którego monolit zbudowany jest albo z kordierytu (tańsza wersja) lub węglika krzemu. Spaliny w filtrze DPF przepływają naprzemiennie, natomiast w katalizatorze na prosto. Do wykonania powłoki katalitycznej zastosowano drogocenne pierwiastki, jak platyna i złoto, dlatego nie zaleca się ryzykować i czyścić DPF domowymi sposobami, bo filtr DPF może ulec uszkodzeniu. Monolit jest odizolowany matą ceramiczną od puszki DPF w celu izolacji termicznej i ochroną przed wstrząsami pojazdu. Filtr DPF wymaga odpowiedniego zadbania, aby dobrze funkcjonował w naszym pojeździe i aby spełniał obowiązujące normy czystości spalin. Jeżeli nie masz w pojeździe sprawnego DPF bądź w ogóle go nie ma w układzie wydechowym, to tak naprawdę pojazd nie powinien być dopuszczony do ruchu.
Nie trać dłużej czasu - zadbaj o DPF i zregeneruj go w naszym serwisie.
Popularne wpisy
Regeneracja DPF – wskaźniki sukcesu czyszczenia
Regeneracja DPF – wskaźniki sukcesu czyszczenia. Do wskaźników sukcesu regeneracji możemy zaliczyć: ...
SCR - problemy
SCR i problemy związane z tym układem nie są obce posiadaczom nowszych modeli samochodów z silnikiem wysokoprężnym Diesla. ...
Komentarze