Filtr DPF 1420895

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Centrum techniczne zajmujące się odnową DPF, FAP i katalizatorów

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr DPF 1420895

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1420895 pasujący przykładowo do Ford C-MAX (DM2) z silnikiem 1.6 TDCi możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:

• BM11005H;
• JMJ 1005.

Filtr cząstek stałych 1420895 | Problem zbyt częstego wypalania DPF

Filtr cząstek stałych 1420895 | Problem zbyt częstego wypalania DPF

Zauważyłeś, że Twój pojazd domaga się dość częstego wypalania filtra cząstek stałych? Prawdopodobnie DPF stracił drożność w wyniku zapchania. Pamiętaj – kiedy nie wypalisz sadzy, poziom nagromadzenia w nim zanieczyszczeń będzie coraz większy, a informować Cię o tym może kontrolka wypalania DPF.

Nie zwlekaj dłużej, ponieważ taka sytuacja może zaszkodzić Twojemu filtrowi i pozostałym podzespołom. Postaraj się początkowo sam wykonać wypalanie DPF. Jeśli zajdzie taka potrzeba (samoregeneracja DPF), warto zadać sobie pytanie "Jak wymusić wypalanie DPF?”
Przede wszystkim musisz przestrzegać kilku zasad, aby wypalanie filtra DPF przebiegło skutecznie:

• wykonując regenerację aktywną - udaj się najlepiej w dłuższą podróż, zwiększ obroty i prędkość, utrzymaj taki stan jazdy przez kilkanaście minut;
• przeprowadzając regenerację pasywną – zatrzymaj pojazd w miejscu niezabudowanym, uruchom silnik, podwyższ obroty, sterownik silnika poda nową dawkę paliwa, która pozwoli podwyższyć temperaturę spalin umożliwiającą pozbycie się sadzy.

Jeśli przeprowadzisz którąkolwiek z powyżej wypisanych metod regeneracji i nie przyniesie ona pozytywnych efektów, to być może problem leży gdzieś indziej, więc warto zgłosić się do serwisu, aby to zbadać. Po dokładnej diagnostyce filtra DPF, w przypadku niewystąpienia żadnych przeciwwskazań, zostanie wykonane czyszczenie DPF, które powinno pomóc w odzyskaniu sprawności.

DPF 1420895 | Wypalanie DPF – objawy sygnalizujące wejście w stan wypalania DPF 

Masz zapchany DPF w pojeździe, który sam wszedł w proces wypalania? Rozpoznasz to po:
• chwilowym wzroście spalania paliwa;
• może uaktywnić się na desce rozdzielczej kontrolka wypalania filtra DPF;
• nadmierne dymienie z rury wydechowej pojazdu.

W tych sytuacjach nie wyłączaj silnika, dokończ wypalanie filtra cząstek stałych.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Marcin
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Jeśli filtr DPF (filtru cząstek stałych) w samochodzie Ford C-MAX (DM2) z silnikiem 1.6 TDCi wymaga zbyt częstego wypalania, może to oznaczać kilka różnych problemów: Niska jakość paliwa - paliwo z dużą ilością siarki może prowadzić do szybszego zapychania się filtra. Jazda na krótkich dystansach - filtr DPF potrzebuje odpowiedniej ilości ciepła, aby się regenerować. Jeśli auto jest głównie używane na krótkich dystansach, silnik nie jest w stanie osiągnąć wystarczającej temperatury. Nieprawidłowa eksploatacja - jeśli samochód jest często jeżdżony na niskich obrotach lub ciągle przyspieszany i hamowany, filtr DPF może się zapychać. Nieprawidłowe działanie układu recyrkulacji spalin - układ ten odpowiada za odprowadzanie cząstek stałych do filtra DPF. Jeśli układ jest uszkodzony lub nie działa prawidłowo, filtr DPF może się zapychać. Błąd w oprogramowaniu - awaria elektroniki może prowadzić do nieprawidłowego działania filtra DPF.

Popularne wpisy

9 lipca 2021

Filtr cząstek stałych – czyszczenie DPF / FAP

Nowy podzespół, jakim jest filtr cząstek stałych, którego czyszczenie DPF / FAP jest obowiązkiem wszystkich posiadaczy samochodów z silnikami wysokoprężnymi, okazał się bardzo problematyczny wśród kierowców. Dlaczego regeneracja filtrów jest tak istotna? Otóż działaniem tego podzespołu jest wyłapywanie i ...