Filtr DPF 1421030

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji KAT

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr DPF 1421030

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1421030 pasujący przykładowo do Ford FOCUS C-MAX (DM2) z silnikiem 1.6 TDCi możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:

• BM11005H;
• JMJ 1005.

Filtr cząstek stałych 1421030 | Regeneracja DPF różnymi metodami

Filtr cząstek stałych 1421030

Serwisy samochodowe mają w swojej ofercie różnorakie sposoby oczyszczania DPF, czy to na przykład:
• bardzo niebezpieczna metoda regeneracji w postaci wypalania sadzy w piecu (w naprawdę wysokiej temperaturze);
• kolejna metoda zwana obróbką pneumatyczną oraz czyszczenie falami ultradźwiękowymi;
• wypalanie filtra DPF w serwisie;
• mycie wodne z użyciem wysokiego ciśnienia;
• czyszczenie chemicznymi preparatami, które mają na celu rozpuścić sadzę.
I teraz zastanówmy się, która z powyższych metod będzie skuteczna w regeneracji filtra cząstek stałych? Przede wszystkim miej na uwadze, że przykładowe formy oczyszczania filtra DPF będą w stanie pozbyć się sadzy, ale nie popiołu, który właśnie w głównej mierze jest odpowiedzialny za zapchanie DPF.
Wyjątek stanowi jednak przedostatnia metoda, czyli mycie hydrodynamiczne, które:
• po pierwsze: w naszym serwisie jest praktykowane;
• po drugie: pozwala ona w pełni udrożnić zatkany filtr DPF ze wszystkich zanieczyszczeń, łącznie z popiołem.

Regenerowane filtry DPF mają szansę na dłuższe pełnienie swojej funkcji w pojeździe. Filtr DPF musi być poddawany regeneracji, aby do końca nie utracił swoich parametrów potrzebnych do właściwej pracy.

DPF 1421030 | Filtr cząstek stałych i objawy, które mogą być spowodowane jego uszkodzeniem/zapchaniem

• dymienie (białą lub czarną gęstą chmurą) z układu wydechowego pojazdu;
• słabe osiągi pojazdu;
• kontrolka filtra cząstek stałych sygnalizująca zapełnienie osadami;
• nadwyżka spalania oleju napędowego.

Jeśli zauważysz podobne objawy w swoim pojeździe, nie zwlekaj i zwróć się o pomoc do ASO na diagnostykę stanu filtra DPF i jego regenerację.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Michał
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Regeneracja filtra DPF (filtra cząstek stałych) w samochodzie z silnikiem Diesla może być przeprowadzona na kilka różnych sposobów: Metoda termiczna - polega ona na rozgrzaniu filtra do wysokiej temperatury, co pozwala na spalenie zgromadzonych w nim cząstek stałych. Metoda chemiczna - polega ona na zastosowaniu specjalnych chemikaliów, które rozpuszczają zgromadzone w filtrze cząstki stałe. Metoda mechaniczna - polega ona na mechanicznym oczyszczaniu filtra za pomocą specjalistycznego sprzętu, co pozwala na usunięcie zgromadzonych w nim cząstek stałych.

Popularne wpisy

16 Grudzień 2021

Jak sprawdzić czy auto ma DPF?

Najlepszą metodą na sprawdzenie, czy filtr cząstek stałych znajduje się w Twoim samochodzie, jest odczytanie numeru VIN, w którym znajdują się cenne informacje między innymi o silniku i normie, jaką ten pojazd spełnia. ...

2 czerwca 2022

Jak zregenerować filtr DPF?

Filtr cząstek stałych możesz zregenerować za pomocą specjalnie dedykowanych do tego celu środków, metodą hydrodynamiczną oraz przez wypalanie sadzy. Czyszczenie/regeneracja tego podzespołu jest bardzo ważna, ponieważ ...