Filtr DPF 1422975

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Firma regeneracji filtrów FAP

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1422975 pasujący przykładowo do Volvo S80 II (124) z silnikiem 2.0 Tdi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11006

Filtr cząstek stałych 1422975

Filtr cząstek stałych 1422975 - zapchany / uszkodzony DPF – objawy

Zanieczyszczony DPF wskutek niewypalania jego wnętrza oraz z braku przeprowadzanych w nim regeneracji, może dać Ci pewne sygnały wskazujące na potencjalne jego uszkodzenie. W takim razie, jakie są zapchanego filtra cząstek stałych objawy? Otóż nic innego, jak nagły spadek mocy pracy silnika, które jest zauważalne podczas jazdy, problem z utrzymaniem równych obrotów, kopcenie z układu wydechowego pojazdu, problemy pojawiające się z silnikiem oraz turbosprężarką i tak dalej… To są tylko przykładowe oznaki – pamiętaj o tym!
Jeśli wyświetli Ci się filtra cząstek stałych kontrolka, to dla Ciebie jest to znak, że filtr jest już maksymalnie wypełniony zabrudzeniami i należy je wypalić. Nie przerywaj całego procederu w trakcie jego trwania, aby nie uszkodzić też żadnego innego podzespołu. Pozwól w pełni wypalić sadzę, ponieważ kontynuacja jazdy na zapchanym DPF może okazać się niebezpieczna.

Zatem ustalmy dwie istotne kwestie:

• wypalanie DPF nie może być traktowane jako jedyna i wystarczająca forma oczyszczania filtra cząstek stałych;
• po wypalaniu sadzy zaczyna gromadzić się popiół, który może zostać usunięty wyłącznie poprzez dokładne jego umycie.
W pierwszej kolejności wypalaj sadzę, a po pewnym czasie udaj się do serwisu w celu wykonania odpowiedniego dla filtra cząstek stałych DPF czyszczenia.

Filtr DPF 1422975

DPF 1422975 - filtr cząstek stałych – cena regeneracji oraz wymiany

O wiele rozsądniej jest regenerować DPF/FAP niż doprowadzić do jego zniszczenia i tym samym do wymiany filtra na całkowicie nowy. Koszt regeneracji może wynosić około 500 złotych, natomiast wymiany nawet do kilku tysięcy złotych, dlatego pamiętaj o regeneracji i nie wykonuj jej samodzielnie, lecz w serwisie i to pod okiem doświadczonych specjalistów.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Marek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Jeśli filtr DPF (Filtry cząstek stałych) jest zapchany lub uszkodzony w samochodzie Volvo S80 II z silnikiem 2.0 Tdi, mogą pojawić się pewne objawy, które powinny być sygnałem do natychmiastowej interwencji. Niektóre z objawów związanych z zapchanym lub uszkodzonym filtrem DPF to: Spadek mocy silnika - filtr DPF, który jest zapchany lub uszkodzony, może prowadzić do spadku mocy silnika, ponieważ spaliny nie mogą przepływać przez filtr w odpowiedni sposób. Check Engine - filtr DPF, który jest zapchany lub uszkodzony, może prowadzić do pojawienia się komunikatu "Check Engine" na desce rozdzielczej pojazdu. Błąd w układzie redukcji emisji - zapchany lub uszkodzony filtr DPF może prowadzić do błędów w układzie redukcji emisji, które mogą być sygnalizowane przez komunikaty na desce rozdzielczej pojazdu. Wzrost zużycia paliwa - zapchany lub uszkodzony filtr DPF może prowadzić do zwiększenia zużycia paliwa. Jeśli zauważysz te objawy, należy skontaktować się z warsztatem samochodowym, który posiada odpowiednie urządzenia i wiedzę potrzebną do prawidłowej diagnozy i naprawy filtra DPF

Popularne wpisy