Filtr DPF 1436992

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji KAT

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
  • Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
  • Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
  • Wydruk protokołu z parametrami przepustowości

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
  • Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1436992 pasujący przykładowo do Ford C-MAX (DM2) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11023

Filtr DPF 1436992

Filtr cząstek stałych 1436992 - jak poznać uszkodzony DPF?

Nie są trudne do rozpoznania objawy uszkodzenia filtra cząstek stałych, gdyż sam zauważysz, kiedy Twój pojazd straci moc podczas spokojnej jazdy lub przy chęci przyspieszenia. Oczywiście występują również inne sygnały, jak na przykład kłęby dymu wydostające się z układu wydechowego, kontrolka filtra DPF, tryb awaryjny pracy silnika, migotanie świec żarowych.
Objawy te mogą się pojawić nie tylko w przypadku uszkodzonego filtra cząstek stałych, ale również przy zwykłym zapchanym podzespole. Radą na usunięcie wszelkich osadów z wnętrza filtra DPF/FAP jest wypalanie jego zawartości oraz regeneracja wykonywana w zaufanym ASO.
Dlaczego akurat serwis musi przeprowadzić taką fachową regenerację filtra cząstek stałych? Właśnie dlatego, aby nie doszło do uszkodzenia filtra, ponieważ specjaliści zajmują się tym od wielu lat i wiedzą, jakich użyć do tego celu środków, i w jaki sposób wykonać prawidłowe czyszczenie DPF w maszynie. Niesztuką jest zastosować niesprawdzonych, a nawet nieprzystosowanych stricte do czyszczenia preparatów, które mogłyby zaszkodzić delikatnej powłoce katalitycznej podzespołu. Właściwie nie chodzi o same preparaty, ale też o inne mechaniczne formy regeneracji, bo niestety, ale według naszej oceny, wyłącznie mycie filtra w specjalnej myjce jest o wiele efektywniejsze i bezpieczne.

Filtr DPF 1436992

DPF 1436992 - co dalej, gdy masz zapchany filtr cząsteczek stałych?

Na pewno nie możesz poruszać się takim pojazdem bez wykonania samoregeneracji filtra albo bez odpowiedniego czyszczenia wykonywanego w serwisie. Zatem miej to na uwadze i jeśli tylko zauważysz, że DPF wymaga wypalania – zrób je, a jeśli nadal efekty będą marne – zwróć się z problemem do serwisu, a zostanie on dobrze zweryfikowany i także usunięty i bądź pewny, że nie koszt ostatecznie wykonanej regeneracji, jeśli nie będzie do tego przeciwwskazań, również będzie niewielki!

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Dawid
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Istnieje kilka symptomów, które mogą wskazywać na uszkodzenie filtra DPF (Diesel Particulate Filter) w samochodzie Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi. Oto niektóre z nich: Spadek mocy silnika: jeśli filtr DPF jest uszkodzony lub zatkany, spaliny nie mogą przepływać przez filtr, co może prowadzić do spadku mocy silnika. Błąd silnika: filtr DPF jest ważnym elementem układu wydechowego, jeśli jest uszkodzony, to może pojawić się błąd silnika, który jest widoczny na desce rozdzielczej. Wzrost zużycia paliwa: kiedy filtr DPF jest uszkodzony, silnik musi pracować ciężej, co może prowadzić do wzrostu zużycia paliwa. Wzrost emisji: kiedy filtr DPF jest uszkodzony, cząstki stałe nie są usuwane z spalin, co prowadzi do wzrostu emisji szkodliwych substancji. Kontrolka filtra DPF: w niektórych modelach samochodów, pojawia się kontrolka filtra DPF, która informuje kierowcę o konieczności regeneracji filtra. Częste komunikaty o regeneracji: Filtr DPF wymaga regularnych regeneracji, jeśli jest to potrzebne zbyt często, oznacza to, że filtr jest zabrudzony i uszkodzony. Jeśli zauważysz którykolwiek z powyższych objawów, należy skontaktować się z serwisem samochodowym i poinformować o problemie.

Popularne wpisy