Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1453045 pasujący przykładowo do Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11023
Filtr cząstek stałych 1453045 - jak długo utrzymują się efekty regeneracji DPF?
Stosowanie się do zaleceń producenta oraz odpowiednia eksploatacja ma ogromny wpływ na to, jak długo te efekty regeneracji będą zauważalne. Wiedząc, że pojazdy z Dieslem i filtrem cząstek stałych są problematyczne w jeździe, to trzeba bardziej zwracać uwagę na to, czego Twój DPF w danym momencie się domaga. W przypadku wyświetlenia się kontrolki, to będzie to dla Ciebie ostateczny sygnał, że czas wykonać wypalanie DPF, aby pozbyć się z niego osadów. Ale zapamiętaj – wypalanie filtra cząstek stałych nie zastąpi prawdziwej regeneracji filtra cząstek stałych w ASO, której cena jest naprawdę atrakcyjna, a usługa w pełni bezpieczna!
Bez wątpienia, o wiele bardziej efektywna jest właśnie regeneracja wykonana w serwisie, ponieważ kanały filtrujące zostaną odblokowane z nagromadzonych zanieczyszczeń, komfort jazdy z odnowionym DPF-em będzie o wiele przyjemniejszy, a pod względem dbania o ekologię – pojazd poruszający się po ulicach spełnia aktualne normy czystości spalin. Ten rodzaj regeneracji także sprawi, że przez długi czas możesz cieszyć się jej efektami.
DPF 1453045 - wymiana DPF i cena robocizny - droższa czy tańsza niż regeneracja?
Niestety, ale trzeba się liczyć z tym, że jeśli masz uszkodzony DPF w swoim pojeździe lub nie masz go w ogóle, to koszt na zamontowanie nowego będzie naprawdę duży. O wiele rozsądniejszym rozwiązaniem jest zadbanie o podzespoły znajdujące się w Twoim samochodzie, aby nie musieć martwić się o nagłe niespodziewane wydatki. Dlatego też, jeśli zastanawiasz się w dalszym ciągu nad czyszczeniem DPF i czy warto je przeprowadzać, to tak, dla Twojego bezpieczeństwa, wygodnej jazdy i Twojej kieszeni, jak najbardziej warto!
Popularne wpisy
Przerwanie wypalania DPF – czym może skutkować?
Przerywanie takiego procesu, jakim jest wypalanie filtra cząstek stałych, może być bardzo bezmyślne, ponieważ nie tylko nie wypalisz nagromadzonych osadów, ale również uszkodzisz sam filtr wraz z innymi elementami pojazdu, chociażby silnikiem z powodu nadwyżki poziomu oleju silnikowego. Zatem nie poleca ...
Po czym poznać, że nie ma katalizatora?
Brak reaktora katalitycznego możesz rozpoznać poprzez spadek mocy, zmianę koloru i zapachu spalin, nierówną pracę jednostki napędowej tudzież głośniejszą pracę pojazdu ...
Komentarze