Filtr DPF 1453045

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji FAP

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
  • Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
  • Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
  • Wydruk protokołu z parametrami przepustowości

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
  • Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1453045 pasujący przykładowo do Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11023

Filtr cząstek stałych 1453045

Filtr cząstek stałych 1453045 - jak długo utrzymują się efekty regeneracji DPF?

Stosowanie się do zaleceń producenta oraz odpowiednia eksploatacja ma ogromny wpływ na to, jak długo te efekty regeneracji będą zauważalne. Wiedząc, że pojazdy z Dieslem i filtrem cząstek stałych są problematyczne w jeździe, to trzeba bardziej zwracać uwagę na to, czego Twój DPF w danym momencie się domaga. W przypadku wyświetlenia się kontrolki, to będzie to dla Ciebie ostateczny sygnał, że czas wykonać wypalanie DPF, aby pozbyć się z niego osadów. Ale zapamiętaj – wypalanie filtra cząstek stałych nie zastąpi prawdziwej regeneracji filtra cząstek stałych w ASO, której cena jest naprawdę atrakcyjna, a usługa w pełni bezpieczna!
Bez wątpienia, o wiele bardziej efektywna jest właśnie regeneracja wykonana w serwisie, ponieważ kanały filtrujące zostaną odblokowane z nagromadzonych zanieczyszczeń, komfort jazdy z odnowionym DPF-em będzie o wiele przyjemniejszy, a pod względem dbania o ekologię – pojazd poruszający się po ulicach spełnia aktualne normy czystości spalin. Ten rodzaj regeneracji także sprawi, że przez długi czas możesz cieszyć się jej efektami.

DPF 1453045

DPF 1453045 - wymiana DPF i cena robocizny - droższa czy tańsza niż regeneracja?

Niestety, ale trzeba się liczyć z tym, że jeśli masz uszkodzony DPF w swoim pojeździe lub nie masz go w ogóle, to koszt na zamontowanie nowego będzie naprawdę duży. O wiele rozsądniejszym rozwiązaniem jest zadbanie o podzespoły znajdujące się w Twoim samochodzie, aby nie musieć martwić się o nagłe niespodziewane wydatki. Dlatego też, jeśli zastanawiasz się w dalszym ciągu nad czyszczeniem DPF i czy warto je przeprowadzać, to tak, dla Twojego bezpieczeństwa, wygodnej jazdy i Twojej kieszeni, jak najbardziej warto!

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Robert
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Jest kilka charakterystycznych objawów, które mogą wskazywać na uszkodzenie filtra DPF (Diesel Particulate Filter) w samochodzie Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi. Oto niektóre z nich: Spadek mocy silnika: jeśli filtr DPF jest uszkodzony lub zatkany, spaliny nie mogą przepływać przez filtr, co może prowadzić do spadku mocy silnika. Błąd silnika: filtr DPF jest ważnym elementem układu wydechowego, jeśli jest uszkodzony, to może pojawić się błąd silnika, który jest widoczny na desce rozdzielczej. Wzrost zużycia paliwa: kiedy filtr DPF jest uszkodzony, silnik musi pracować ciężej, co może prowadzić do wzrostu zużycia paliwa. Wzrost emisji: kiedy filtr DPF jest uszkodzony, cząstki stałe nie są usuwane z spalin, co prowadzi do wzrostu emisji szkodliwych substancji. Kontrolka filtra DPF: w niektórych modelach samochodów, pojawia się kontrolka filtra DPF, która informuje kierowcę o konieczności regeneracji filtra. Częste komunikaty o regeneracji: Filtr DPF wymaga regularnych regeneracji, jeśli jest to potrzebne zbyt często, oznacza to, że filtr jest zabrudzony i uszkodzony.

Popularne wpisy

2 września 2021

Przerwanie wypalania DPF – czym może skutkować?

Przerywanie takiego procesu, jakim jest wypalanie filtra cząstek stałych, może być bardzo bezmyślne, ponieważ nie tylko nie wypalisz nagromadzonych osadów, ale również uszkodzisz sam filtr wraz z innymi elementami pojazdu, chociażby silnikiem z powodu nadwyżki poziomu oleju silnikowego. Zatem nie poleca ...