Filtr DPF 1463993

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji filtrów DPF/FAP/KAT

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
  • Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
  • Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
  • Wydruk protokołu z parametrami przepustowości

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
  • Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1463993 pasujący przykładowo do Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11023

Filtr cząstek stałych 1463993

Filtr cząstek stałych 1463993 - problem zanieczyszczonego DPF może zniknąć!

Zmagasz się z często występującym problemem zanieczyszczonego filtra cząstek stałych w swoim samochodzie? Nie martw się, ponieważ jest na to jeden i to bardzo skuteczny sposób.
Mamy tu na myśli wykonanie bardzo dokładnego czyszczenia filtra cząstek stałych w serwisie. Dzięki temu pozbędziesz się na dłuższy czas kłopotów z DPF i FAP, poprawi się komfort Twoich podróży, a także zabrudzony filtr nie będzie stanowić zagrożenia dla turbosprężarki oraz silnika.

Jeśli tylko zauważysz jakiekolwiek niecodzienne objawy, które mogłyby być odpowiedzialne za uszkodzony/zapchany DPF, to warto natychmiast zwrócić się z tym właśnie do ASO. Na pewno nie kontynuuj dalszej podróży z filtrem cząstek stałych, z którym może być problem, bo będzie to dla Ciebie niebezpieczne. Jeśli jazda na zapchanym DPF, to tylko w przypadku zainicjowania wypalania podzespołu z nawarstwionych osadów.

W naszym serwisie wykonuje się czyszczenie filtra DPF, demontując go z układu wydechowego, ponieważ cały podzespół umieszczamy w specjalnej pralce, w której dochodzi do mycia. Jeśli chodzi zaś o czyszczenie DPF bez demontażu, to polega ono na zaaplikowaniu preparatu, który ma rozpuścić sadzę. Pamiętaj, że to nie jest najbardziej skuteczny rodzaj regeneracji filtra.

Filtr cząstek stałych 1463993

DPF 1463993 - filtr cząstek stałych – czyszczenie serwisowe podzespołu - koszt

Koszt regeneracji filtra cząstek stałych DPF/FAP przeprowadzanej w serwisie nie jest duży, jednak
niektórzy, z obawy o duży wydatek przeznaczony na regenerację DPF podejmują kroki do samodzielnego czyszczenia filtra cząstek stałych. Ten krok nie jest zalecany przez możliwie występujące zagrożenie jego uszkodzenia stosowanymi preparatami, które nie są przeznaczone do tego celu. Nie tylko możesz uszkodzić DPF, ale także wygenerujesz sobie dodatkowy wydatek w postaci kosztownej wymiany podzespołu.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Radosław
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Jeśli masz problem z zanieczyszczonym filtrem DPF (filtrem cząstek stałych) w Fordzie FOCUS II z silnikiem 2.0 TDCi, istnieje kilka sposobów na rozwiązanie tego problemu. Jednym z nich jest regularne jeżdżenie na wysokich obrotach, co pozwala na wypalenie nagromadzonych cząstek. Innym sposobem jest wykonanie specjalnego procesu regeneracji filtra, który może być wykonany w warsztacie samochodowym lub przez specjalne urządzenie regeneracyjne. Warto pamiętać, że ignorowanie problemu zanieczyszczonego filtra DPF może prowadzić do jego trwałego uszkodzenia i konieczności wymiany na nowy.

Popularne wpisy

22 lutego 2022

Jak sprawdzić drożność DPF?

Stan filtra cząstek stałych może zostać sprawdzony w dobrze wyposażonym serwisie za pomocą testera diagnostycznego. Takie urządzenie można również kupić we własnym zakresie, jednak nie zalecalibyśmy podejmować się tej weryfikacji na własną rękę ...

7 września 2022

Ile trwa czyszczenie DPF-a?

Sam proces czyszczenia filtra cząstek stałych może trwać do godziny, natomiast z suszeniem, testem przepustowości i montażem wydłuża się do jednego dnia roboczego ...