Filtr DPF 1529579

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji FAP

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1529579 pasujący przykładowo do Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11006

Filtr cząstek stałych 1529579

Filtr cząstek stałych 1529579 - zregeneruj już dziś swój DPF!

Jeśli przestaniesz zwlekać z regeneracją filtra cząstek stałych, który znajduje się w Twoim pojeździe, to prawdopodobnie uda nam się przedłużyć jego żywotność.
Aby DPF mógł sprawować swoją zamierzoną funkcję, musi być po prostu czysty, a w przypadku zaniedbania tego podzespołu nie będzie to możliwe. Zatem uniknij wystąpienia potencjalnych objawów świadczących o uszkodzeniu bądź zapchaniu filtra DPF i:

• pamiętaj o wypalaniu sadzy z wnętrza filtra cząstek stałych;
• oczyść go w serwisie raz na jakiś czas;
• odpowiednio poruszaj się pojazdem z Dieslem;
• zwracaj uwagę na jakość tankowanego paliwa oraz dodatków do oleju napędowego;
• stosuj także oleje o niskiej zawartości popiołu, czyli te typu Low SAPS.

Wykonując czyszczenie filtra cząstek stałych w ASO, będziesz miał pewność co do jakości przeprowadzonej usługi oraz dowód w postaci wydruku parametrów przepustowości kanalików filtra DPF przed regeneracją oraz po niej. Pamiętaj, że koszt regeneracji filtra DPF/FAP jest mały w porównaniu do wymiany filtra cząstek stałych, którego cena może być dla Ciebie bardzo zaskakująca.

Filtr cząstek stałych 1529579

DPF 1529579 - czyszczenie DPF bez demontażu - czy ma to sens?

Jeżeli wiesz, że masz zanieczyszczony DPF, ale nie chcesz teraz udać się do serwisu na regenerację, to owszem możesz spróbować zastosować środek: Liqui Moly albo na przykład K2 Cleaner, które są przeznaczone do wyczyszczenia zabrudzonego filtra. Jednak pamiętaj, że taki rodzaj czyszczenia jest tylko na chwilę i jest bardzo powierzchowny. Tak czy inaczej, w późniejszym czasie nie ominie Cię wizyta w ASO.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Patryk
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF 1529579 to filtr cząstek stałych (DPF) przeznaczony do samochodu Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi. Filtr ten ma na celu usuwanie cząstek stałych (smoły) z wydechu samochodu, aby spaliny, które dostają się do środowiska, były w czystszej postaci. Należy pamiętać, że podzespół wymaga odpowiedniego użytkowania i regeneracji.

Popularne wpisy

9 czerwca 2022

Czy DPF się wypala i kopci?

Filtr cząstek stałych oczywiście się wypala oraz można zauważyć podczas tego procesu wzmożone kopcenie. Ta smuga dymu świadczy o wydostawaniu się spalin i jest to zupełnie normalne, dlatego ...