Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1529579 pasujący przykładowo do Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11006
Filtr cząstek stałych 1529579 - zregeneruj już dziś swój DPF!
Jeśli przestaniesz zwlekać z regeneracją filtra cząstek stałych, który znajduje się w Twoim pojeździe, to prawdopodobnie uda nam się przedłużyć jego żywotność.
Aby DPF mógł sprawować swoją zamierzoną funkcję, musi być po prostu czysty, a w przypadku zaniedbania tego podzespołu nie będzie to możliwe. Zatem uniknij wystąpienia potencjalnych objawów świadczących o uszkodzeniu bądź zapchaniu filtra DPF i:
• pamiętaj o wypalaniu sadzy z wnętrza filtra cząstek stałych;
• oczyść go w serwisie raz na jakiś czas;
• odpowiednio poruszaj się pojazdem z Dieslem;
• zwracaj uwagę na jakość tankowanego paliwa oraz dodatków do oleju napędowego;
• stosuj także oleje o niskiej zawartości popiołu, czyli te typu Low SAPS.
Wykonując czyszczenie filtra cząstek stałych w ASO, będziesz miał pewność co do jakości przeprowadzonej usługi oraz dowód w postaci wydruku parametrów przepustowości kanalików filtra DPF przed regeneracją oraz po niej. Pamiętaj, że koszt regeneracji filtra DPF/FAP jest mały w porównaniu do wymiany filtra cząstek stałych, którego cena może być dla Ciebie bardzo zaskakująca.
DPF 1529579 - czyszczenie DPF bez demontażu - czy ma to sens?
Jeżeli wiesz, że masz zanieczyszczony DPF, ale nie chcesz teraz udać się do serwisu na regenerację, to owszem możesz spróbować zastosować środek: Liqui Moly albo na przykład K2 Cleaner, które są przeznaczone do wyczyszczenia zabrudzonego filtra. Jednak pamiętaj, że taki rodzaj czyszczenia jest tylko na chwilę i jest bardzo powierzchowny. Tak czy inaczej, w późniejszym czasie nie ominie Cię wizyta w ASO.
Popularne wpisy
Czy DPF się wypala i kopci?
Filtr cząstek stałych oczywiście się wypala oraz można zauważyć podczas tego procesu wzmożone kopcenie. Ta smuga dymu świadczy o wydostawaniu się spalin i jest to zupełnie normalne, dlatego ...
Czyszczenie katalizatora Liqui Moly - opinie
Nie ma żadnych wątpliwości, iż czyszczenie katalizatora Liqui Moly i opinie na jego temat są bardzo korzystne ...
Komentarze