Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1556097 pasujący przykładowo do Volvo V50 (545) z silnikiem 1.6 D możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• BM11005H;
• JMJ 1005.
Filtr cząstek stałych 1556097 - regeneracja pasywna, aktywna i serwisowa
Aby nie zaszkodzić i nie utrudnić pracy filtra cząstek stałych, należy go odpowiednio eksploatować oraz regenerować.
Jeśli chodzi o liczebność sposobów wykonywania regeneracji, to masz aż cztery takie możliwości:
1. Regeneracja aktywna.
2. Regeneracja pasywna.
3. Regeneracja w serwisie – wypalanie w trybie serwisowym.
4. Dokładna regeneracja filtra DPF (u nas mycie filtra w maszynie).
Pierwsza wymieniona sposobność samodzielnego oczyszczania DPF charakteryzuje się wypalaniem DPF podczas jazdy. Dzięki tej metodzie nie obciążysz silnika jak w przypadku regeneracji aktywnej. Będąc w trasie, masz możliwość rozpędzenia się i podwyższenia obrotów. To pozwoli sadzy się wypalić w sposób naturalny.
Różnica między regeneracją aktywną, a wypalaniem w trasie polega znów na oczyszczeniu DPF z sadzy w niezabudowanym terenie, gdzie dochodzi do podwyższenia przez Kierowcę obrotów i utrzymaniu ich dłuższy czas, a sterownik jednostki napędowej dawkuje nową porcję paliwa w celu podwyższenia temperatury spalin, wspomagając wypalenie sadzy.
Wypalanie filtra cząstek stałych w trybie serwisowym – jest to procedura, która sztucznie wypala zawartość filtra. Podobnie zresztą jak wypalanie na postoju. Fachowiec podłącza tester diagnostyczny do silnika i dzięki temu porcjuje dodatkową dawkę paliwa, aby tę sadzę wypalić. Zarówno regeneracja aktywna, jak i ten typ wypalania DPF obciąża silnik. Po regeneracji w serwisie poprzez zastosowanie testera diagnostycznego należy wymienić olej oraz filtr oleju.
DPF 1556097 - czyszczenie filtra cząstek stałych DPF w serwisie metodą hydrodynamiczną
W pierwszej części artykułu wyjaśnione zostały trzy możliwości przeprowadzenia regeneracji DPF spośród czterech. Zatem teraz skupimy się na czyszczeniu filtra DPF w certyfikowanej myjce znajdującą się w naszym serwisie, która jest najbardziej skuteczną metodą regeneracji w porównaniu do pozostałych. DPF przemywany w maszynie zostanie udrożniony i przywrócone zostaną tym samym jego parametry potrzebne do pracy.
Popularne wpisy
GPF - w jakich samochodach?
Filtr GPF (Gasoline Particulate Filter albo inaczej Ottopartikelfilter) znalazł swoje miejsce w samochodach z silnikiem benzynowym z wtryskiem bezpośrednim, ponieważ zauważono, że produkują one więcej sadzy niż w autach z wtryskiem pośrednim ...
Regeneracja DPF - Czy to klucz do dłuższej żywotności silnika diesla?
Regeneracja DPF może przyczynić się do dłuższej żywotności silnika Diesla poprzez zapewnienie zgodności z regulacjami emisji spalin, poprawę wydajności silnika i ochronę środowiska. ...
Komentarze