Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1556099 pasujący przykładowo do Ford C-MAX (DM2) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11006
Filtr cząstek stałych 1556099 | Zaniedbany DPF powodem powstawania awarii
Filtr cząstek stałych w ostatnich latach stał się jednym z najistotniejszych podzespołów w pojazdach z silnikami Diesla. Tylko co z tego, skoro rząd i inżynierowie nie pomyśleli o tym, jak użytkowanie takich aut skomplikuje sprawę. Przede wszystkim chodzi o to, że jazda z DPF na krótkich odcinkach nie jest dobra dla stanu filtra, gdyż poprzez wytężoną pracę w trudnych warunkach, zalegająca sadza go zapycha.
Aby wypalić skutecznie zawartość filtra DPF, spaliny muszą osiągnąć temperaturę (nawet do 700 stopni C). Żeby to uzyskać, pojazd musi jechać z podwyższoną prędkością i z podwyższonymi obrotami (nawet o do 3500 obr./min) i co najważniejsze – utrzymać taki stan przez około 20 minut i pod żadnym pozorem nie wyłączać silnika.
Nie zignoruj pierwszych objawów zapchanego DPF, które pojawią się w Twoim pojeździe (spadek mocy silnika, problem z utrzymaniem równych obrotów, kopcenie i wiele innych...).
Zatkany filtr DPF możesz oczyścić poprzez regenerację DPF. Tylko pamiętaj, aby taka regeneracja przebiegła w bezpiecznych dla filtra warunkach, dlatego najlepiej by było zaufać specjalistom i zwrócić się z tym do serwisu. U nas DPF zostanie właściwie oczyszczony przy zastosowaniu odpowiedniego preparatu oraz wody pod wysokim ciśnieniem.
DPF 1556099 | EGR a DPF – Jaki wpływ ma EGR na filtr DPF?
Co to jest EGR? Otóż EGR to inaczej układ recyrkulacji spalin, który ma za zadanie oczyszczać spaliny ze szkodliwych związków chemicznych – podobnie jak DPF. Bez wątpienia EGR ściśle współpracuje z filtrem cząstek stałych, zatem w przypadku zapchanego EGR żywotność DPF będzie skrócona. Zarówno uszkodzony/zapchany DPF, jak i EGR może przysporzyć nam wiele problemów, a oznaki ich awarii są bardzo do siebie zbliżone.
Popularne wpisy
Co się stanie po wycięciu DPF?
Wszelkie próby ingerowania w układ wydechowy pojazdu w celu usunięcia filtra cząstek stałych są bardzo ryzykowne, bo w dalszym ciągu znajdują się kierowcy, który się tego podejmują i chyba nie zdają sobie sprawny z tego, co im grozi: ...
Programowe wyłączenie DPF
Jak każdy wie, programowe wyłączenie DPF jest naturalnym następstwem nielegalnego wycięcia podzespołu. ...
Komentarze