Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1570372 pasujący przykładowo do Volvo V70 III (135) z silnikiem 1.6 D możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• BM11005H;
• JMJ 1005.
Filtr cząstek stałych 1570372 - zły pomiar ciśnień – czym spowodowany?
Czujnik ciśnienia spalin źle odczytuje ciśnienie spalin przed filtrem i za nim? Prawdopodobnie doszło do uszkodzenia czujnika różnicy ciśnień. Rola czujnika ciśnienia spalin jest niezwykle ważna, ponieważ odpowiada ona za kontrolowanie stanu wypełnienia filtra DPF zanieczyszczeniami.
W takim razie zastanówmy się teraz, jak rozpoznać uszkodzony czujnik ciśnienia spalin?
Objawy te są bardzo zbliżone do uszkodzonego filtra cząstek stałych:
• odczuwalny przez Kierowcę spadek mocy pojazdu podczas jazdy;
• wyraźnie podwyższone spalanie oleju napędowego;
• mocno wyczuwalny smród spalin w środku samochodu.
Podobnie, jak z filtrem cząstek stałych DPF – nie bagatelizuj potencjalnie występujących objawów, aby nie zaszkodzić podzespołom jeszcze bardziej.
Zwróć się do serwisu w celu zdiagnozowania wszelkich problemów pojawiających się w Twoim pojeździe i oprócz tego zregeneruj zapchany DPF w bardzo korzystnej cenie. Otrzymasz gwarancję skuteczności przeprowadzonej usługi i na nowo będziesz się długo cieszył jej efektami.
DPF 1570372 - po czym poznać, że DPF jest zapchany? Najczęstsze objawy
Tak, jak już to zostało napisane w pierwszej części artykułu – objawy są bardzo podobne do niepoprawnie pracującego czujnika ciśnień DPF. Natomiast postaramy się uzupełnić tę informację o kolejne możliwe symptomy:
• Kierowca może mieć wrażenie szarpania silnikiem podczas jazdy;
• dymienie – biały lub czarny gęsty dym;
• nagła dysfunkcja turbosprężarki;
• utrata płynności w jeździe – kłopoty z przyśpieszaniem.
Nie czekaj za długo – poddaj diagnostyce i czyszczeniu filtr cząstek stałych!
Popularne wpisy
Czy można jechać z zapchanym DPF? Sporo ryzykujesz
Jeżeli filtr cząstek stałych (DPF) w Twoim pojeździe jest zapchany, nie jest zalecane kontynuowanie jazdy bez podjęcia działań naprawczych. Jeżdżenie z zapchanym DPF może prowadzić do różnych problemów, zarówno dla samochodu, jak i dla środowiska. ...
Wypalanie DPF w piecu - opinie
Niektórzy kierowcy Diesli decydują się na wypalanie DPF w piecu. Opinie na ten temat są podzielone, my zatem przedstawimy Wam zarówno wady, jak i zalety tego rozwiązania. ...
Komentarze