Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1607714 pasujący przykładowo do Ford FOCUS II kabriolet z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11023
Filtr cząstek stałych 1607714 - rola DPF w ekologii
Myśląc o środowisku, w którym codziennie żyjemy, stwierdzono, że skonstruowanie dodatkowego podzespołu, czyli filtra cząstek stałych, który został docelowo umieszczony w układzie wydechowym pojazdów z silnikami wysokoprężnymi, oczyści naszą atmosferę z toksycznych związków chemicznych. Zatem powinniśmy już wiedzieć, na czym polega zasada działania filtra cząstek stałych. Rola DPF/FAP jest bardzo istotna i należy zrobić wszystko, aby jego praca nie szła na marne. Wymagane jest od Kierowców, aby w razie potrzeby oczyszczali zawartość filtra cząstek stałych.
Bardzo często pojawia się problem wśród użytkowników pojazdów, jak jeździć dieslem z DPF-em, aby go nie uszkodzić. W gruncie rzeczy nie jest to skomplikowane, jeśli stosujesz się do odgórnie nałożonych przez producenta Twojego auta zaleceń. Pomocne w regeneracji DPF będzie jego wypalenie raz na jakiś czas i to najlepiej w sposób naturalny, czyli podczas jazdy. Dzięki temu nie obciążysz silnika, a filtr DPF uwolni się z sadzy, która się w nim nagromadziła.
Pamiętaj, że to nie sadza stanowi kłopot, a popiół, który najczęściej zapycha podzespół - a jak możesz się domyślić, trzeba się go w jakiś sposób pozbyć. Usunięcie popiołu jest możliwe wyłącznie poprzez zastosowanie odpowiedniej i efektywnej metody czyszczenia filtra cząstek stałych, jaką jest mycie hydrodynamiczne wykonywane w specjalistycznej pralce DPF. Nie tylko pozbędziesz się wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, ale także Twój podzespół posłuży Ci jeszcze długi czas.
Warto zainteresować się taką usługą z powodu niskich kosztów oraz późniejszych efektów.
DPF 1607714 - dla ciekawych - jak wygląda filtr cząstek stałych?
Na pierwszy rzut oka wygląda on jak metalowa puszka, jednak tak naprawdę monolit filtra może być zbudowany z węglika krzemu lub kordierytu. Dodatkowo stosuje się do jego budowy metale szlachetne, które z jednej strony odpowiedzialne są za moc i wytrzymałość filtra cząstek stałych, a z drugiej strony powodują, że z tym podzespołem należy obchodzić się delikatnie, dlatego nie wolno oczyszczać go samodzielnie i to silnie żrącymi środkami.
Popularne wpisy
DPF - w jakich samochodach?
Otóż DPF to nic innego, jak filtr cząstek stałych, montowany w układzie wydechowym aut z silnikiem wysokoprężnym Diesla ...
Komentarze