Filtr DPF 1607714

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Firma regeneracji katalizatorów

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
  • Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
  • Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
  • Wydruk protokołu z parametrami przepustowości

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
  • Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1607714 pasujący przykładowo do Ford FOCUS II kabriolet z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11023

Filtr cząstek stałych 1607714

Filtr cząstek stałych 1607714 - rola DPF w ekologii

Myśląc o środowisku, w którym codziennie żyjemy, stwierdzono, że skonstruowanie dodatkowego podzespołu, czyli filtra cząstek stałych, który został docelowo umieszczony w układzie wydechowym pojazdów z silnikami wysokoprężnymi, oczyści naszą atmosferę z toksycznych związków chemicznych. Zatem powinniśmy już wiedzieć, na czym polega zasada działania filtra cząstek stałych. Rola DPF/FAP jest bardzo istotna i należy zrobić wszystko, aby jego praca nie szła na marne. Wymagane jest od Kierowców, aby w razie potrzeby oczyszczali zawartość filtra cząstek stałych.
Bardzo często pojawia się problem wśród użytkowników pojazdów, jak jeździć dieslem z DPF-em, aby go nie uszkodzić. W gruncie rzeczy nie jest to skomplikowane, jeśli stosujesz się do odgórnie nałożonych przez producenta Twojego auta zaleceń. Pomocne w regeneracji DPF będzie jego wypalenie raz na jakiś czas i to najlepiej w sposób naturalny, czyli podczas jazdy. Dzięki temu nie obciążysz silnika, a filtr DPF uwolni się z sadzy, która się w nim nagromadziła.
Pamiętaj, że to nie sadza stanowi kłopot, a popiół, który najczęściej zapycha podzespół - a jak możesz się domyślić, trzeba się go w jakiś sposób pozbyć. Usunięcie popiołu jest możliwe wyłącznie poprzez zastosowanie odpowiedniej i efektywnej metody czyszczenia filtra cząstek stałych, jaką jest mycie hydrodynamiczne wykonywane w specjalistycznej pralce DPF. Nie tylko pozbędziesz się wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, ale także Twój podzespół posłuży Ci jeszcze długi czas.
Warto zainteresować się taką usługą z powodu niskich kosztów oraz późniejszych efektów.

Filtr DPF 1607714

DPF 1607714 - dla ciekawych - jak wygląda filtr cząstek stałych?

Na pierwszy rzut oka wygląda on jak metalowa puszka, jednak tak naprawdę monolit filtra może być zbudowany z węglika krzemu lub kordierytu. Dodatkowo stosuje się do jego budowy metale szlachetne, które z jednej strony odpowiedzialne są za moc i wytrzymałość filtra cząstek stałych, a z drugiej strony powodują, że z tym podzespołem należy obchodzić się delikatnie, dlatego nie wolno oczyszczać go samodzielnie i to silnie żrącymi środkami.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Konrad
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF (filtry cząstek stałych) w samochodach jest ważnym elementem systemu redukcji emisji zanieczyszczeń. W przypadku Forda FOCUS II z silnikiem 2.0 TDCi filtr DPF odpowiada za usuwanie cząstek stałych z wydechu, takich jak pyły, sadze i inne zanieczyszczenia powstające podczas spalania paliw. Dzięki temu filtr DPF przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego poprzez ograniczenie emisji szkodliwych substancji do atmosfery.

Popularne wpisy