Subpage photo

Filtr DPF 1607729

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.78

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 1607729!


CENA
od: 290 zł

Filtr DPF 1607729
Filtr DPF 1607729

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

 Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1607729 pasujący przykładowo do Ford FOCUS II kabriolet z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11023



Filtr cząstek stałych 1607729 | Charakterystyka DPF

 

Filtr cząstek stałych 1607729 | Charakterystyka DPF
Filtr cząstek stałych 1607729 | Charakterystyka DPF

Filtr cząstek stałych na pierwszy rzut oka wyglądem przypomina metalową puszkę podobnie, jak katalizator. Jednak oczywiste jest, że istnieje różnica między filtrem cząstek stałych a katalizatorem, choć to, co ich łączy - oba pracują w naprawdę ciężkich warunkach.
Cechami filtra DPF są:

• oczyszczanie spalin ze szkodliwych cząstek PM dla zdrowia i ekologii;
• dzięki niemu środowisko nie jest już tak zanieczyszczane, jak wcześniej;
• odpowiednia eksploatacja pojazdów z Dieslem + DPF-em nie spowoduje powstania usterek;
• niewypalanie sadzy i niewykonywanie regeneracji filtra cząstek stałych w serwisie doprowadzi do jego szybkiego zużycia;
• DPF nie wymaga stosowania dodatków wspomagających wypalenie osadów, natomiast FAP już tak;
• każdy z filtrów może być skonstruowany z różnych materiałów (są na rynku droższe i troszkę tańsze);
• filtr DPF/FAP jest delikatny – nie wolno stosować niesprawdzonych preparatów do samodzielnego oczyszczania, a także decydując się na profesjonalną regenerację, musi być wykonana odpowiednim sprzętem i z dobrze dopasowanym detergentem;
filtr cząstek stałych chcąc nie chcąc współpracuje z innymi podzespołami, więc zasada jest taka: jeden uszkodzony podzespół pociągnie za sobą kolejny.

Powyżej wymienione cechy są tylko przykładowe. Nie ukrywamy, że znalazłoby się ich o wiele więcej, jednak w naszej ocenie są to jedne z najważniejszych.
Najważniejsza dla Ciebie informacja powinna być taka, że zaniedbany DPF może przysporzyć Ci wiele problemów i aby ich uniknąć albo chociaż sprawić, żeby nie pojawiły się zbyt szybko, to należy wypalać sadzę z wnętrza filtra DPF oraz przeprowadzać regenerację od czasu do czasu w ASO.


DPF 1607729 | Filtr cząstek stałych – czyszczenie podzespołu w serwisie

Przede wszystkim czyszczenie filtra cząstek stałych DPF w serwisie będzie bezpieczne i o wiele bardziej skuteczne. Dodatkowo koszt usługi nie jest duży jak na przykład cena przymusowej wymiany podzespołu na nowy (pęknięty/przetopiony/pokruszony DPF). Oczyszczony DPF będzie służył Ci na pewno dłużej niż zanieczyszczony. Po wykonanej usłudze pamiętaj o stosowaniu się do zaleceń producenta i eksploatuj pojazd z większą rozwagą.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.

Ostatnio dodane

17 września 2021

DPF a moc silnika

Umieszczenie filtra cząstek stałych nie powinno być odbierane...

16 września 2021

DPF | Usuwać czy nie?

Filtr cząstek stałych jest niezwykle bardzo ważnym podzespołem,...

15 września 2021

Zapchany DPF | Jak wyczyścić?

Zapchany filtr cząstek stałych jest to bardzo częsty problem...

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer