Filtr DPF 1607729

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1607729 pasujący przykładowo do Ford FOCUS II kabriolet z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11023

Filtr cząstek stałych 1607729

Filtr cząstek stałych 1607729 - charakterystyka DPF

Filtr cząstek stałych na pierwszy rzut oka wyglądem przypomina metalową puszkę podobnie, jak katalizator. Jednak oczywiste jest, że istnieje różnica między filtrem cząstek stałych a katalizatorem, choć to, co ich łączy - oba pracują w naprawdę ciężkich warunkach.
Cechami filtra DPF są:

• oczyszczanie spalin ze szkodliwych cząstek PM dla zdrowia i ekologii;
• dzięki niemu środowisko nie jest już tak zanieczyszczane, jak wcześniej;
• odpowiednia eksploatacja pojazdów z Dieslem + DPF-em nie spowoduje powstania usterek;
• niewypalanie sadzy i niewykonywanie regeneracji filtra cząstek stałych w serwisie doprowadzi do jego szybkiego zużycia;
• DPF nie wymaga stosowania dodatków wspomagających wypalenie osadów, natomiast FAP już tak;
• każdy z filtrów może być skonstruowany z różnych materiałów (są na rynku droższe i troszkę tańsze);
• filtr DPF/FAP jest delikatny – nie wolno stosować niesprawdzonych preparatów do samodzielnego oczyszczania, a także decydując się na profesjonalną regenerację, musi być wykonana odpowiednim sprzętem i z dobrze dopasowanym detergentem;
filtr cząstek stałych chcąc nie chcąc współpracuje z innymi podzespołami, więc zasada jest taka: jeden uszkodzony podzespół pociągnie za sobą kolejny.

Powyżej wymienione cechy są tylko przykładowe. Nie ukrywamy, że znalazłoby się ich o wiele więcej, jednak w naszej ocenie są to jedne z najważniejszych.
Najważniejsza dla Ciebie informacja powinna być taka, że zaniedbany DPF może przysporzyć Ci wiele problemów i aby ich uniknąć albo chociaż sprawić, żeby nie pojawiły się zbyt szybko, to należy wypalać sadzę z wnętrza filtra DPF oraz przeprowadzać regenerację od czasu do czasu w ASO.

Filtr DPF 1607729

DPF 1607729 - filtr cząstek stałych – czyszczenie podzespołu w serwisie

Przede wszystkim czyszczenie filtra cząstek stałych DPF w serwisie będzie bezpieczne i o wiele bardziej skuteczne. Dodatkowo koszt usługi nie jest duży jak na przykład cena przymusowej wymiany podzespołu na nowy (pęknięty/przetopiony/pokruszony DPF). Oczyszczony DPF będzie służył Ci na pewno dłużej niż zanieczyszczony. Po wykonanej usłudze pamiętaj o stosowaniu się do zaleceń producenta i eksploatuj pojazd z większą rozwagą.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Tomek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr cząstek stałych jest montowany w układzie wydechowym samochodów z silnikami diesla. Jego celem jest usuwanie zanieczyszczeń z spalin, takich jak pyły i cząstki stałe, przed ich wydostaniem się do atmosfery. Filtr DPF 1607729 jest przeznaczony do samochodu Ford FOCUS II kabriolet z silnikiem 2.0 TDCi. Jego charakterystyka zależy od producenta i może się różnić w zależności od modelu samochodu.

Popularne wpisy

26 września 2022

Ile mandatu za brak DPF?

Niegdyś za brak filtra cząstek stałych w pojeździe można było dostać najwięcej 500 złotych mandatu, jednak gdy w 2018 roku rozpoczęto pracę nad zaostrzeniem kar dla wszystkich kierowców, którzy zdecydowali się ingerować w układ wydechowy, to według ustawy ...